• 2 new amazing Crysis 2 SP trailers (a must watch!)
    67 replies, posted
_ [B]720p + fullscreen plz![/B] at 1.36 floodwave omg! 1.38 that looks like CGI ffs but it's ingame O.O [media]http://www.youtube.com/watch?v=wPnvjFZxI3A&hd=1[/media] - Best SP trailer i've seen yet... [B]360 gameplay:[/B] [media]http://www.youtube.com/watch?v=kpEC9WdC9Vk&hd=1[/media] - Best console graphics evah! Excuse me for a second. I need to change my pants. Oh just for the record.. Here's some pics i took from the skyline map: [img]http://www.abload.de/img/roofgardenrrrd.jpg[/img] [img]http://h-3.abload.de/img/c2_8ziwu.jpg[/img]
Well, I guess i'm buying crysis 2 now.
Whatever happens, i'll buy.
Buying Nano Edition even though my PC can't run it :v:
Damn your trailers, where is the demo? Still, I love how it's kind of difficult identifying what's in-engine and what isn't. March 22nd needs to hurry the fuck up.
2:43 in the 360 footage. Thats the the guy in timesplitters 3!
Looks amazing. I'll probably end up buying.
I'm pretty sure 0:23 in xbox footage is the voice actor who played sarge from BFBC
2:49 - 2:51 HL2 Gravity gun noise. :downs:
[QUOTE=Drak_Thing;28076789]2:49 - 2:51 HL2 Gravity gun noise. :downs:[/QUOTE] And tri-walkers :downs:
[QUOTE=Mombasa;28076694]Still, I love how it's kind of difficult identifying what's in-engine and what isn't.[/QUOTE] Dude, everything is either ingame or in-engine. Crytek never releases CGI material for their trailers, simply because they don't have to cuz their engine is powerful enough. Killzone 3 wont stand a chance! :p
[QUOTE=Mombasa;28076694]Damn your trailers, where is the demo? Still, I love how it's kind of difficult identifying what's in-engine and what isn't. March 22nd needs to hurry the fuck up.[/QUOTE] actually in the theatrical trailer, only maybe like two clips of that entire thing is pre-rendered cgi everything else is entirely ingame.
We already have two Crysis 2 threads, was this necessary? [QUOTE=Joe Mantis;28076766]I'm pretty sure 0:23 in xbox footage is the voice actor who played sarge from BFBC[/QUOTE] Yeah he plays some random CELL guys
Maybe I'll buy it when someone makes a realism enhancement for it.
[QUOTE=69105;28076981]actually in the theatrical trailer, only maybe like two clips of that entire thing is pre-rendered cgi everything else is entirely ingame.[/QUOTE] Damn, I only saw one that looked like it might be pre-rendered.
I wonder if I can run this...
[QUOTE=69105;28076981]actually in the theatrical trailer, only maybe like two clips of that entire thing is pre-rendered cgi everything else is entirely ingame.[/QUOTE] Can you link to this theatrical trailer plz? Am not sure I know which one you mean. [QUOTE=Diagger;28077092]Maybe I'll buy it when someone makes a realism enhancement for it.[/QUOTE] Haha, as if Crysis 2 wasn't realistic (graphically and (physics-ally) enough already >_> Crytek CEO even said we haven't even seen Very high and Dx11 settings media yet. [QUOTE=Skyward;28077144]I wonder if I can run this...[/QUOTE] A guy with a Radeon 6870 for 179 dollar played on Gamer settings in 1920x1080, he had about 50 - 60 fps in the unpolished early C2 leak.. So i think you wont have much problems :)
Bitches don't know about my gameplay videos. :buddy: [media]http://www.youtube.com/watch?v=ymXuZwbrDps[/media]
[QUOTE=aNoN_;28077167]Can you link to this theatrical trailer plz? Am not sure I know which one you mean.[/QUOTE] first trailer you posted is the theatrical one [editline]15th February 2011[/editline] [QUOTE=Mombasa;28077138]Damn, I only saw one that looked like it might be pre-rendered.[/QUOTE] yeah the uhh scene with nanosuit guy getting shot by the bullet and him jumping out of the balcony and using a pmc as a body shield are pre-rendered everything else is igname unless i skipped something
cool i didnt know this was the videos section and that these werent arleady posted there
[QUOTE=69105;28077211]first trailer you posted is the theatrical one [editline]15th February 2011[/editline] yeah the uhh scene with nanosuit guy getting shot by the bullet and him jumping out of the balcony and using a pmc as a body shield are pre-rendered everything else is igname unless i skipped something[/QUOTE] Youre talking bullshit, theres nothing pre-rendered CGI in that trailer. IT just looks like that because the engine is so omnomnom! [QUOTE=BigHeaded B;28077289]cool i didnt know this was the videos section and that these werent arleady posted there[/QUOTE] Ow there's a video section? oww they were already posted? Omfg...
[QUOTE=aNoN_;28077738]Youre talking bullshit, theres nothing pre-rendered CGI in that trailer. IT just looks like that because the engine is so omnomnom![/QUOTE] dude i played the leak like half of the people in this thread i know what's rendered and what isn't and they do too
[QUOTE=69105;28077874]dude i played the leak like half of the people in this thread i know what's rendered and what isn't and they do too[/QUOTE] dotoodotoo The 360 version looks and sounds spectacular, Crytek have done a really great job. Pop-in is a common compromise in 360 games so it won't bother many.
overdramatiiiiiiiiiiiiiiic muuuuuuuuuuusic OVERDRAMITIC ACTING
[QUOTE=aNoN_;28076961]Dude, everything is either ingame or in-engine. Crytek never releases CGI material for their trailers, simply because they don't have to cuz their engine is powerful enough. Killzone 3 wont stand a chance! :p[/QUOTE] How is Killzone in any way related to Crysis?
why does the soundtrack to the story trailer sound like the whitehouse soundtrack from MW2
At first I was unsure about purchasing this game, but now I have no choice, it just looks too awesome.
I was sort of expecting Crysis 2 to be some sort of mediocre junk but this footage is awesome
[QUOTE=gt118;28076731]2:43 in the 360 footage. Thats the the guy in timesplitters 3![/QUOTE] What, where?
[QUOTE=aNoN_;28076565] [B]360 gameplay:[/B] [media]http://www.youtube.com/watch?v=kpEC9WdC9Vk&hd=1[/media] - Best console graphics evah! [/QUOTE] Exactly how is this possible on a fucking XBOX 360 My comp could probably only run high settings at 30 frames
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.