• Music Chat Thread April 2012 vVedi Spaghetti
    10,002 replies, posted
Oh yay, Facepunch is back up from being down all day for me. Wiping the tears from my eyes now.
[QUOTE=Franke_R!?;35783401]I would love to but I don't even own a synth, someday I will make it happen.[/QUOTE] Hey I want a synth maybe we can make thing ~happen~
[QUOTE=Franke_R!?;35782382]I will make a synthpop band dedicated to those topics, bless the lord.[/QUOTE] I would listen to your band's musing all day every day.
[QUOTE=WeekendWarrior;35784162]I would listen to your band's musing all day every day.[/QUOTE] It needs a QT female aswell to make it a true buzz band.
[QUOTE=MachiniOs;35784010]Hey I want a synth maybe we can make thing ~happen~[/QUOTE] I don't want to put in real effort so I will be the band jerk and only write the lyrics. [editline]awd[/editline] I see these hos nailin' dudes like they're hammers it should be hammers that should be nailin them the kitchen is too high for them, they should be in the fire cooking is too good for them, they should eat the dust and call me sire Yeah yeah yeah. [editline]awd[/editline] Last night it was snooo-ooooo-wiiiiiiing but you were talking back after I didnt let you play in the frooo-oooo-oooooost your bones broke as easily as I break that glaaaa-aaa-aaaass so shut up and let me smack that aaaaa-aaa-aaaasss So, I have covered all topics.
Marilyn Manson's new album that came out today isn't that bad...I don't usually listen to his stuff but I liked it.
[QUOTE=AK'z;35769083]name of the movie[/QUOTE] En helt vanlig dag på jobben, or "a completely normal day at work" in English. [url]http://www.imdb.com/title/tt1621782/[/url] late reply lolol
[QUOTE=Vedicardi;35781178]q0q is perma'd WHO'S THE SPAGHETTI NOW YOU FAT FAGGOT? [IMG]http://i.imgur.com/CCHZy.jpg[/IMG] -imge curtosy of njittie-[/QUOTE] vedi you're back I thought you died [editline]1st May 2012[/editline] wait q0q was ca5bah everything makes sense now [editline]1st May 2012[/editline] also new avatar day clear your cache faggots
[QUOTE=Stizzles;35785333]En helt vanlig dag på jobben, or "a completely normal day at work" in English. [url]http://www.imdb.com/title/tt1621782/[/url] late reply lolol[/QUOTE] a dude called "Halfdan E" made the music for it. [url]http://vimeo.com/31925378[/url] no info on soundtrack, but does that kind of sound like it?
watup faggots how u all
im good u cunt how u??
I have trouble leaving my computer when I listen to Burn it Down by Linkin Park
Do people, dare I say, like this kind of music? [media]http://www.youtube.com/watch?v=WAesJXPQl40[/media]
[QUOTE=Camp er Joe;35785996]im good u cunt how u??[/QUOTE] the fuck man that was totally uncalled for wtf
[QUOTE=mikeyt493;35786088]the fuck man that was totally uncalled for wtf[/QUOTE] thought u were hxc enough to handle it guess not lOL ~poser
[QUOTE=leontodd;35786052]Do people, dare I say, like this kind of music? [media]http://www.youtube.com/watch?v=WAesJXPQl40[/media][/QUOTE] Sorry man, that shit isn't hxc enough for me.
[QUOTE=Franke_R!?;35784877]I don't want to put in real effort so I will be the band jerk and only write the lyrics. [editline]awd[/editline] I see these hos nailin' dudes like they're hammers it should be hammers that should be nailin them the kitchen is too high for them, they should be in the fire cooking is too good for them, they should eat the dust and call me sire Yeah yeah yeah. [editline]awd[/editline] Last night it was snooo-ooooo-wiiiiiiing but you were talking back after I didnt let you play in the frooo-oooo-oooooost your bones broke as easily as I break that glaaaa-aaa-aaaass so shut up and let me smack that aaaaa-aaa-aaaasss So, I have covered all topics.[/QUOTE] I'll cover the bleep bloops
[QUOTE=altern;35786036]I have trouble leaving my computer when I listen to Burn it Down by Linkin Park[/QUOTE] Ahahaha Linkin Park. Look at this guy, so cute and adorable and such.
i want someone to write some extremely offensive and chauvinistic jazz or classical music gotta get some really nice sax in it too. actually every song should have a really nice sax in it.
[QUOTE=ButtsexV3;35785631]vedi you're back I thought you died [editline]1st May 2012[/editline] wait q0q was ca5bah everything makes sense now [editline]1st May 2012[/editline] also new avatar day clear your cache faggots[/QUOTE] i never say die besides that one time i told a guy to delete his system32 and then garry permabanned me ): hehe also I can still see imgur even posted by other people so wtf is up with that? [img]https://dl-web.dropbox.com/get/Photos/i_dunno_lol.jpg?w=f51e8ed9[/img] [editline]1st May 2012[/editline] img courtosey of nijtiete
[QUOTE=leontodd;35786052]Do people, dare I say, like this kind of music? [media]http://www.youtube.com/watch?v=WAesJXPQl40[/media][/QUOTE] why is this labelled as dubstep? [editline]2nd May 2012[/editline] [QUOTE=OutOfExile2;35787260]i want someone to write some extremely offensive and chauvinistic jazz or classical music gotta get some really nice sax in it too. actually every song should have a really nice sax in it.[/QUOTE] There was this one dude I heard about who made an album with him expressing his hatred for his saxophone by how violently he played it. I forget the name.
because that label is popular
[QUOTE=AK'z;35785811]a dude called "Halfdan E" made the music for it. [url]http://vimeo.com/31925378[/url] no info on soundtrack, but does that kind of sound like it?[/QUOTE] no not really
[media]http://www.youtube.com/watch?v=z3aXpvhBdGM&feature=BFa&list=HL1335917036[/media] Dis is tru dubstep
To anyone that hasn't yet, check out the FP collab album! [url]http://facepunch.com/threads/1180653[/url] featuring the likes of thisispain, hakita, njittie and more!!!!
wow look at that list of bad posters sharing bad music [editline]1[/editline] had to get my motherboard replaced because asus sucks. hope you guys didn't miss me too much [editline]1st May 2012[/editline] men·ses (mnsz) pl.n. (used with a sing. or pl. verb) The monthly flow of blood and cellular debris from the uterus that begins at puberty in women and the females of other primates. In women, menses ceases at menopause. Also called catamenia.
[QUOTE=Vedicardi;35787278]i never say die besides that one time i told a guy to delete his system32 and then garry permabanned me ): hehe also I can still see imgur even posted by other people so wtf is up with that? [img]https://dl-web.dropbox.com/get/Photos/i_dunno_lol.jpg?w=f51e8ed9[/img] [editline]1st May 2012[/editline] img courtosey of nijtiete[/QUOTE] 403 bro
I keep forgetting to contribute to these things.
u keep forgetting to be cool
r.i.p. q0q that's like 3 regulars permabanned this month
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.