• Svensk allmän diskussion
    17,512 replies, posted
Leons kunde inte hantera kawaiiheten i samtalet
jag gick hem i ösregnet
okej
de ösregnar som öset här [editline]30th July 2013[/editline] den som vill ge mig humblebundlen kan få saintsrow 2 & 3 [editline]30th July 2013[/editline] mvh [editline]30th July 2013[/editline] ida
kommer man in på rummet så ligger morsan och kramas med min dakimura vafan
[QUOTE=iLife_Aftermath;41651232]kommer man in på rummet så ligger morsan och kramas med min dakimura vafan[/QUOTE] du får 0/0 i weeabooscore för att du stavade dakimakura fel
0/0 är inte ett tal man får inte dela med noll 0/10 i mattescore
nä jag får 0/10 i att vara noggrann eftersom ja ghinte läsar mina posts innan jag trycker ok
du får 10/10 av att vara lektro iallafall
[QUOTE=iLife_Aftermath;41651232]kommer man in på rummet så ligger morsan och kramas med min dakimura vafan[/QUOTE] tror dig inte!
Jag är i amerikat
freedum [editline]31st July 2013[/editline] hur fri är du just nu?
Tolv på en skala mellan ett och tio
Abow helt galet ju
[QUOTE=zurf3r;41657503]Abow[/QUOTE] [IMG]http://www.bagaropilar.com/shop/1439/grp0/grp-gridimage-b12897.jpg[/IMG]
Idag ska jag till best buy och köpa billig elektronik mvh ida
[QUOTE=Maximum Mod;41660325]Idag ska jag till best buy och köpa billig elektronik mvh ida[/QUOTE] är du i new york? dra till den där elbutiken nästan vid wall street
Nä, Los Angeles Bor precis bredvid Disneyland
[QUOTE=Maximum Mod;41661064]Nä, Los Angeles Bor precis bredvid Disneyland[/QUOTE] lol, då bor du ju i Anaheim, din noob
Jag tänkte att fler vet var LA är
idag var jag på arbetsförmedlingen på möte det var tråkigt
[QUOTE=Zovox;41671845]idag var jag på arbetsförmedlingen på möte det var tråkigt[/QUOTE] fick du ett fint jobb då
Jahaja. Dags för lite avslutande förberedelser, och sedan bär det av mot Jämtlandsfjällen. See y'all in two weeks.
[QUOTE=Carlios;41672006]fick du ett fint jobb då[/QUOTE] nä lol jag är inte neger
ingen får ett fint jobb genom arbetsförmedlingen
den känslan då man har lss och får automatiskt jobb
vad är lss
lagen för stöd för de som inte fungerar normalt typ autism osv kan få gratis tandvård, personlig assistent, enkelt jobb, lägenhet fixad åt mig etc
då har jag också det nu
vissa har det lätt
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.