• Gay Chat V12 - Even More Optimistic
    5,002 replies, posted
[t]http://i.imgur.com/5wmeJ7G.jpg[/t] I found that picture that I made when I was at Italy. My dog confronted with the cat of my aunt. No, he didn't bite him or anything. In fact, they played with each other. It was adorable <3
[QUOTE=Yamotha;47018689]Am I the only one knowing that their parents would be just fine with their son being gay, but just can't be arsed to tell them yet because of all the questions you would get?[/QUOTE] You basically described my coming out. I was 22 when i came out, i think all my family knew even though im not flamboyant at all but i never talked about girls and didn't have any girlfriends for a good 6 years and was non-stop hanging out with my best mate (me and him never had a thing, that would be gross) but when i told them they were just like "ok cool". I did the initial worrying thing where im like "omg what if it happens like in the tv shows" and shit like that but tbf, i hate attention and the drama so that was the reason why i didn't want to say anything. I think its easily when you're not an only child. I have 2 big sisters and a big brother so they can have their grandchildren for them whilst i'll be the one living my life hahaha.
Classmate saw me clicking on this thread and also saw the header of this thread. No one IRL except my mother knows that I am a gay. When I noticed he's starring, we both looked at each other for a sec and there was this death silence before we turned to our screans. Fuckfuck[I]fuckfuck[B]FUCK[/B][/I]
[QUOTE=Dom Pyroshark;47018999]Classmate saw me clicking on this thread and also saw the header of this thread. No one IRL except my mother knows that I am a gay. When I noticed he's starring, we both looked at each other for a sec and there was this death silence before we turned to our screans. Fuckfuck[I]fuckfuck[B]FUCK[/B][/I][/QUOTE] It'll all be ok mate. I keep leaving this thread up in my college course so people would know that im gay or ask me so i can get that horrible shock factor out of the way, but i dont want to tell them out of the blue lol.
[IMG]http://i.imgur.com/gECTqAn.png[/IMG] My mum got me this delightful led cherry blossom tree today. Though she instantly had a fit because I wanted the pink one instead of the blue one. Apparently my dad is complaining to her behind my back because like a year ago I bought pink headphones and he wants to know why. No real reason, I just wanted them pink.
Pink and purple best colours
My dog pulled the sole out of my shoe last night and I'm regretting putting it back in and wearing it anyway, my foot hurts
[QUOTE=Tomo Takino;47019485][IMG]http://i.imgur.com/gECTqAn.png[/IMG] My mum got me this delightful led cherry blossom tree today. Though she instantly had a fit because I wanted the pink one instead of the blue one. Apparently my dad is complaining to her behind my back because like a year ago I bought pink headphones and he wants to know why. No real reason, I just wanted them pink.[/QUOTE] That's an incredible looking lamp. Where did she get it from?
[QUOTE=Ax3l;47019725]That's an incredible looking lamp. Where did she get it from?[/QUOTE] It's called ModCons Gifts & Accessories, it sold figures, anime scrolls, pillows, cap guns that look like real guns, stuff like that. I've only ever seen one, not even sure if it exists outside my state. The store that is.
[QUOTE=Tomo Takino;47019741]It's called ModCons Gifts & Accessories, it sold figures, anime scrolls, pillows, cap guns that look like real guns, stuff like that. I've only ever seen one, not even sure if it exists outside my state. The store that is.[/QUOTE] Ah gee, I don't think it does. I thought it was just from some sort of furniture store.
[QUOTE=Roll_Program;47017367]Just don't read text posts. Tumblr's great for art picture blogs without an agenda. [editline]27th January 2015[/editline] What made you want to leave it behind? I'm thinking of ditching a lot of places I like to visit, but Tumblr isn't one,[B] because the experience you get is entirely because of you.[/B] I just follow a whole load of photography and furry art reblog Tumblrs, no text, just high quality art that I'm into.[/QUOTE] This is why I roll my eyes whenever people go "UGH why do you use facebook/twitter/etc?? Those sites are dumb, I *proudly* don't have one. Too many trolls/opinions/etc on it!!" Facebook/twitter/reddit/etc are as shitty as you make them to be. Don't want a shitty twitter experience? Don't follow shitty people/subreddits/etc or people/places that post shitty content.
I don't like the upvote/downvote system on comments on reddit, it by and large promotes circlejerking, anything that disgarees with the hive mind just tends to get downvoted to oblivion and it really discourages debate and discussion, although it's decent enough if you just browse picture-heavy subreddits
[QUOTE=Uzbekistan;47022158]I don't like the upvote/downvote system on comments on reddit, it by and large promotes circlejerking, anything that disgarees with the hive mind just tends to get downvoted to oblivion and it really discourages debate and discussion, although it's decent enough if you just browse picture-heavy subreddits[/QUOTE] This is definitely the case on the larger more mainstream subreddits. However on smaller subreddits, it tends to work pretty well. Its a simple case of a lot of people do not know that upvote/downvote is a post quality indicator, not an agree/disagree button. You are supposed to upvote people even if you disagree with them, if they have an otherwise good post. Shit posts are supposed to be downvoted so they aren't seen. Its a good idea in theory, but unfortunately, many people do not know this so it gets abused and there really isn't a way to combat it as it.
[QUOTE=Uzbekistan;47022158], anything that disgarees with the hive mind just tends to get downvoted to oblivion and it really discourages debate and discussion, [/QUOTE] [sp]kinda like facepunch at times[/sp]
[QUOTE=Stoffy;47022391][sp]kinda like facepunch at times[/sp][/QUOTE] disable ratings problem solved. A lot of people just rate and move along so you get to be ignorant of a lot of bias.
[QUOTE=Stoffy;47022391][sp]kinda like facepunch at times[/sp][/QUOTE] Yeah but if the hivemind on fp is racist they all get banned. On reddit they get voted to the top. Check the top comment on any news article about the middle east and isis
[QUOTE=Stoffy;47022391][sp]kinda like facepunch at times[/sp][/QUOTE] Sort of, but its not nearly as bad. That post may have 100 boxes or disagrees, but its still there for everyone to read (short of REALLY bad posts where it has to be deleted by a moderator, but at that point, they are objectively terrible). Reddit will send downvoted posts to the bottom of a thread and even hide them if there are enough downvotes.
isn't there a popular greasemonkey script that does that
[QUOTE=ROFLBURGER;47022444]isn't there a popular greasemonkey script that does that[/QUOTE] Faceraper does with a "post quality metric" using ratings. I believe its broken as of now since Garry redid the site though.
That script name triggers me
[QUOTE=Batmoutarde;47022535]That script name triggers me[/QUOTE] Your triggering is triggering me.
[QUOTE=KorJax;47020412]This is why I roll my eyes whenever people go "UGH why do you use facebook/twitter/etc?? Those sites are dumb, I *proudly* don't have one. Too many trolls/opinions/etc on it!!" Facebook/twitter/reddit/etc are as shitty as you make them to be. Don't want a shitty twitter experience? Don't follow shitty people/subreddits/etc or people/places that post shitty content.[/QUOTE] Facebook and twitter aren't all that comparable to reddit Social networking has a lot of issues that drove me away from it, a message board isn't quite the same thing at all. Social networking makes the internet too close to home for comfort in my opinion, and facebook feels super restrictive when, for example, you have to bear in mind your future employers will be accessing anything you put on there. Yes, you can make things private but it is not 100%. Some families will kick up a fuss if you're in them and don't want to add them either, so it's the choice of constant bother or having your family see everything you do. As for twitter it just reeks of hashtag bandwagon drama and it's deliberate limits are just a total-turnoff for me. Some people dig it though
Found some notes written on a plate implying that my love isn't sure I care about him. That hurts.
[QUOTE=CoilingTesla;47023929]Found some notes written on a plate implying that my love isn't sure I care about him. That hurts.[/QUOTE] Bake him a cake with "I do." written on it or something.
[QUOTE=CoilingTesla;47023929]Found some notes written on a plate implying that my love isn't sure I care about him. That hurts.[/QUOTE] Written on a plate? What? Like an advisory poem on a plate telling you to remind those close that you care, or someone wrote on it to tell you something secret, ??? [editline]28th January 2015[/editline] [QUOTE=Tomo Takino;47019485][IMG]http://i.imgur.com/gECTqAn.png[/IMG] My mum got me this delightful led cherry blossom tree today. Though she instantly had a fit because I wanted the pink one instead of the blue one. Apparently my dad is complaining to her behind my back because like a year ago I bought pink headphones and he wants to know why. No real reason, I just wanted them pink.[/QUOTE] my dad gave me shit over buying a pink fan [editline]28th January 2015[/editline] i want that tree for college relatedly, how can I find lgbt or lgbt friendly roommates for first-year?
This day is just uuuugh. 1. Still having sleeping issues. 2. I felt really sick this morning and it only calmed down a bit. 3. I had an argument with my mother, she saying that apparently my sleeping problems are entirely my own fault despite the fact I am trying to fight it for 2 weeks now. 4. And finally, logistic company sent me a message saying that they have a package for me and I owe them around €100, which almost gave me a heart attack. And it's only 10:30am. I am really sorry that I am lately having nothing else to say than to spit my problems here but that's in short what my life is mostly about right now. Only good thing lately is one friend on Steam who, no matter how shitty the day is, always makes me smile and brightens up my mood. But he's offline right now so I am just drowning in this crap.
Do you have any idea what could cause this morning sickness? Could be because of stress or other things that might have been bothering you. Also, 100€ what? Is it an imported package?
[QUOTE=Dom Pyroshark;47025981]This day is just uuuugh. 1. Still having sleeping issues. 2. I felt really sick this morning and it only calmed down a bit. 3. I had an argument with my mother, she saying that apparently my sleeping problems are entirely my own fault despite the fact I am trying to fight it for 2 weeks now. 4. And finally, logistic company sent me a message saying that they have a package for me and I owe them around €100, which almost gave me a heart attack. And it's only 10:30am. I am really sorry that I am lately having nothing else to say than to spit my problems here but that's in short what my life is mostly about right now. Only good thing lately is one friend on Steam who, no matter how shitty the day is, always makes me smile and brightens up my mood. But he's offline right now so I am just drowning in this crap.[/QUOTE] I used to get morning sickness a lot. It depends what you eat late at night before you go bed. Also i found that if i have little sleep in the night, i find i feel really sick.
I often wake up feeling full and sick, I heard acid coming up over night can cause it or something but I can't really remember. But like morning sickness doesn't really narrow it down, that can be from feeling a bit sick to throwing up. And could be anything really.
No idea what's causing these sicknesses in the morning. It's something that's pretty common gor me honestly. Paired with the lack of sleep it makes for hell in morning edition. Also no idea what is that package or where is it from.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.