• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
[QUOTE=Goz3rr;35805900]Hoe moeilijk is dat nou, pleur een bestandje op je microsd en dan opstarten in debug mode[/QUOTE] Bedoel je GingerBreak? Werkt niet, heb ik al geprobeerd.
[QUOTE=Darkwater124;35805902]Bedoel je GingerBreak? Werkt niet, heb ik al geprobeerd.[/QUOTE] Heb je weer een nieuwere tellie met nieuwe software ofzo ?
[QUOTE=Goz3rr;35805884]Hoe verdient ge dat dan[/QUOTE] Stage, junge. 300 euro per maand. Daarnaast doe ik ook af en toe websites maken voor mensen.
[QUOTE=Scientist2;35805917]Heb je weer een nieuwere tellie met nieuwe software ofzo ?[/QUOTE] Ja ja nieuw nieuw moet modden veranderen beter maken ja [editline]3rd May 2012[/editline] Als iemand nog ideeen heeft graag, ik geef het op. Het gaat om een Xperia Play met Android 2.3.4
[QUOTE=Darkwater124;35805924]Ja ja nieuw nieuw moet modden veranderen beter maken ja [editline]3rd May 2012[/editline] Als iemand nog ideeen heeft graag, ik geef het op. Het gaat om een Xperia Play met Android 2.3.4[/QUOTE] Ik denk dat je gewoon even moet wachten tot de juiste software uitkomt. Nu loop je slechts de kans dat je een belangrijk bestand kapot maakt. [editline]3rd May 2012[/editline] [QUOTE=eternalflamez;35805919]Stage, junge. 300 euro per maand. Daarnaast doe ik ook af en toe websites maken voor mensen.[/QUOTE] Ik heb 5 maanden stage gelopen en er geen euro voor teruggekregen. Daar kan jij niet tegen op he?
[QUOTE=Scientist2;35805981]Ik heb 5 maanden stage gelopen en er geen euro voor teruggekregen. Daar kan jij niet tegen op he?[/QUOTE] Ja, daar kan ik niet tegen op. Baas boven baas he. Hoewel ik ook 5 maanden stage loop, ben ik erg jaloers op het feit dat je er geen euro voor kreeg.
[QUOTE=Scientist2;35805869]Victorie! Heb je het zus-monster verslagen ?[/QUOTE] ze maakte me 's ochtends wakker en zei ''hier is je bankpas je wilde toch naar de kapper?'' [editline]3rd May 2012[/editline] gewoon uit het niets. misschien heeft ze er maar 20 euro op gelaten oh alsjeblieft niet [editline]3rd May 2012[/editline] Probleem; Heb een tijdje geleden paypal gemaakt en toen ze de twee bedragen stuurde was ik beetje druk. ik weet niet meer wat de bedragen zijn, is het mogelijk om ze de bedragen opnieuw te laten sturen?
[QUOTE=MisterSjeiks;35806073]ze maakte me 's ochtends wakker en zei ''hier is je bankpas je wilde toch naar de kapper?'' [editline]3rd May 2012[/editline] gewoon uit het niets. misschien heeft ze er maar 20 euro op gelaten oh alsjeblieft niet [editline]3rd May 2012[/editline] Probleem; Heb een tijdje geleden paypal gemaakt en toen ze de twee bedragen stuurde was ik beetje druk. ik weet niet meer wat de bedragen zijn, is het mogelijk om ze de bedragen opnieuw te laten sturen?[/QUOTE] Vraag aan je bank wat ze hadden gestuurd, niet zo moeilijk.
ja alleen het was 1 jaar geleden [editline]3rd May 2012[/editline] ik dacht dat je gewoon de bankrekening kon verwijderen en opnieuw toevoegen. maar blijkbaar moet je eerst confirmeren voordat je kan verwijderen
[QUOTE=MisterSjeiks;35806130]ja alleen het was 1 jaar geleden[/QUOTE] Boeie, dat houden ze echt lang bij.
<snip valse hoop> ok het is toch niet gelukt
Oops...shit.
[QUOTE=supertribute;35806211]Oops...shit.[/QUOTE] het is een buitenlander jongens
goedemorgen
kut paypal kut bankrekening kut vergeet shit bitch flikker nikker knikker stront and de snicker [editline]3rd May 2012[/editline] [quote=PayPal Faggot][b]Waarom is de toegang tot mijn rekening beperkt?[/b] De toegang tot uw rekening werd om de volgende reden(en) beperkt: 3 mei 2012: Uw creditcarduitgevende instantie heeft ons gemeld dat er een probleem is met creditcard die aan uw PayPal-rekening is gekoppeld. De creditcard kan zijn opgegeven als verloren of gestolen. Neem voor meer informatie contact op met uw creditcardmaatschappij.[/quote] (&#9583;°&#9633;°&#65289;&#9583;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;
[img]http://img855.imageshack.us/img855/1797/watmx.png[/img] wat.
post-streak [editline]3rd May 2012[/editline] door deze paypal shit krijg ik gewoon de neiging om iets op de piratenhaven te omlaagladen
[QUOTE=MisterSjeiks;35806302]post-streak [editline]3rd May 2012[/editline] door deze paypal shit krijg ik gewoon de neiging om iets op de piratenhaven te omlaagladen[/QUOTE] In de woorden van die pestkop van The Simpsons: Haa HA!
Kut kinderen hebben aan de overkant een trampoline :suicide: (gevolg is dat ze er opstaan te krijsen 24/7).
Hoor je toch niet door dubbel glas?
[QUOTE=Kirth;35806774]Hoor je toch niet door dubbel glas?[/QUOTE] Mythe ontkracht.
en het is ook warm he, meestal hebben mensen dan de ramen open staan ik tenminste wel
Als 't buiten warm is hou je net de ramen dicht. Nou ja, als je iets van deftige isolatie hebt, that is;
[QUOTE=kmlkmljkl;35806844]en het is ook warm he, meestal hebben mensen dan de ramen open staan ik tenminste wel[/QUOTE] Ramen dicht. Gordijnen dicht. Deur dicht. Lichten uit. Zo hoort het toch?
Vooral gordijnen helpen heel erg goed.
[QUOTE=Baldr 2.0;35806764]Kut kinderen hebben aan de overkant een trampoline :suicide: (gevolg is dat ze er opstaan te krijsen 24/7).[/QUOTE] Snij er een gat in.
[QUOTE=Aerkhan;35807089]Snij er een gat in.[/QUOTE] In de kinderen!? Niet normaal jonge!
[QUOTE=eternalflamez;35807102]In de kinderen!? Niet normaal jonge![/QUOTE] In hun ouders, knuppel!
[QUOTE=Scientist2;35807564]In hun ouders, knuppel![/QUOTE] Oh, dan is goe.
waarom hebben jullie allemaal zo van die lelijke grote titels...
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.