• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
[QUOTE=Baldr 2.0;35821109]Backup maken voor een bedrijf eens in de maand.[/QUOTE] Ah ok. [QUOTE=Aerkhan;35821114][url]http://www.facepunch.com/threads/1181569[/url] OH GOD RYU-GI!!!! (ik maak wel een afbeelding voor degene die geen goud zijn)[/QUOTE] Afbeelding graag.
Draad is geïnfecteerd dus ik en Asgard zijn naar NederPunch gevlugt
kun je me de weg wijzen
Waarom ben ik laat als ik post wanneer de afbeelding er nog niet is, dit vind ik niet prettig.
[QUOTE=MisterSjeiks;35821224]kun je me de weg wijzen[/QUOTE] [media]http://www.youtube.com/watch?v=_n5E7feJHw0[/media]
[QUOTE=darth-veger;35821192]Draad is geïnfecteerd dus ik en Asgard zijn naar NederPunch gevlugt[/QUOTE] Uhm, een link graag? Of pm me, anders kunnen de geïnfecteerden het ook zien.
Alstublaft heren [url]http://np.xoin.nl/[/url]
wat is hier gebeurd heren
[QUOTE=Marlamin;35821363]wat is hier gebeurd heren[/QUOTE] domme lui hebben draad verziekt, wij gaan naar Nederpunch
[QUOTE=darth-veger;35821376]domme lui hebben draad verziekt, wij gaan naar Nederpunch[/QUOTE] Iemand voelt zich verheven boven de rest?
[QUOTE=Bokito;35820756]Is er een reden om geen tieten te laten zien? Steins;Gate is trouwens ook erg goed.[/QUOTE] um
gewoon wat medicijnen in deze draad steken en we zijn weer goed
Godverdomme man, haal die anime uit de nederdraad. MisterSjeiks is de tyfus, MitchW (wie dat ook mag zijn) is AIDS en Darvance (ken ik ook niet) is de tering.
maar enige anime die ik kijk is boondocks en dat is geen anime
[QUOTE=Aerkhan;35821456]MitchW (wie dat ook mag zijn) is AIDS[/QUOTE] Goh, hoe toepasselijk. In ander nieuws, kankerbol.com. Heb ik Sniper Elite v2 gepreorderd, hebben die kneuzen hem nog niet eens verstuurd!
waarom moet je racistische opmerkingen posten man, had ik niet van jouw verwacht
Iemand nog een land/kolonie/watdanook dat niet bestaan heeft maar wel vaak in legendes wordt vertelt? Ik heb al El Dorado en Vinland, Atlantis, Lemuria en watdanook telt niet want dan moet ik er land bij gaan tekenen.
[QUOTE=MisterSjeiks;35821479]waarom moet je racistische opmerkingen posten man, had ik niet van jouw verwacht[/QUOTE] Wil je alstublieft uitleggen waar er iets racistisch gezegd werd?
[QUOTE=Aerkhan;35821456]Godverdomme man, haal die anime uit de nederdraad. MisterSjeiks is de tyfus, MitchW (wie dat ook mag zijn) is AIDS en Darvance (ken ik ook niet) is de tering.[/QUOTE] Geef ze een titel: "Ik joeg Darth-veger de nederdraad uit en alles wat ik ervoor kreeg was deze titel"
Asgard?
[QUOTE=eternalflamez;35821494]Wil je alstublieft uitleggen waar er iets racistisch gezegd werd?[/QUOTE] stop er alsjeblieft mee man, je kwetst me ermee
[QUOTE=MisterSjeiks;35821479]waarom moet je racistische opmerkingen posten man, had ik niet van jouw verwacht[/QUOTE] Waar zie jij racisme? Pak eens een woordenboek en zoek de betekenis van Racisme op.
wat de fuck man, ik zeg tocjh stop
[QUOTE=Bokito;35821495]Geef ze een titel: "Ik joeg Darth-veger de nederdraad uit en alles wat ik ervoor kreeg was deze titel"[/QUOTE] En nog geld verspillen aan ze? Godsamme man, ben je niet goed? [i]vroegah, in ons eigen forum, was alles betah[/i]
[QUOTE=Bokito;35821495]Geef ze een titel: "Ik joeg Darth-veger de nederdraad uit en alles wat ik ervoor kreeg was deze titel"[/QUOTE] maar wat'd ik doe
[QUOTE=MisterSjeiks;35821519]wat de fuck man, ik zeg tocjh stop[/QUOTE] En ik zei kappen met dat anime stierenstront. En leer de betekenis van "racisme". Niet alles dat gebeurt is omdat je allochtoon bent en dus "haat iedereen je want ik ben allochtoon". Meestal zit er nog een rede achter. [editline]4th May 2012[/editline] [QUOTE=MisterSjeiks;35821533]maar wat'd ik doe[/QUOTE] De nederdraad verpesten met die anime rotzooi.
[QUOTE=Sir Whoopsalot;35821498]Asgard?[/QUOTE] Ja?
[QUOTE=Asgard;35821553]Ja?[/QUOTE] Red ons.
Je titel maakt het heel moeilijk voor mij om continuïteit te behouden tussen posts
[QUOTE=MisterSjeiks;35820141]vriendschap is magisch[/QUOTE] [QUOTE=MisterSjeiks;35820338]legend of aang is beste anime ([sp]grapje[/sp])[/QUOTE] [QUOTE=MisterSjeiks;35820376]boondocks is ook anime maar in plaats van dunne chineesjes zijn het paar domme hood niggap[/QUOTE] [QUOTE=MisterSjeiks;35821479]waarom moet je racistische opmerkingen posten man, had ik niet van jouw verwacht[/QUOTE] [QUOTE=MisterSjeiks;35821507]stop er alsjeblieft mee man, je kwetst me ermee[/QUOTE] ga me niet vertellen dat je dat serieus nam [editline]4th May 2012[/editline] echt even serieus. [editline]4th May 2012[/editline] nu ben ik geen grapje aan het maken
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.