• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
Facepunch <3
[QUOTE=MisterSjeiks;35821575]ga me niet vertellen dat je dat serieus nam [editline]4th May 2012[/editline] echt even serieus. [editline]4th May 2012[/editline] nu ben ik geen grapje aan het maken[/QUOTE] Serieus of niet, opsiedemieteren met die rotzooi. We praten hier over onze dag enz. niet over anime discussies. Dat doe je maar in het anime draadje hier om de hoek. [editline]4th May 2012[/editline] [QUOTE=Dave_Parker;35821565]Je titel maakt het heel moeilijk voor mij om continuïteit te behouden tussen posts[/QUOTE] Wen daar maar aan. Ik heb die titel niet gekocht.
oh ok meneer
[QUOTE=MisterSjeiks;35821472]maar enige anime die ik kijk is boondocks en dat is geen anime[/QUOTE] Anime is gewoon 'animated'. Maakt niet uit wat je het noemt, anime blijft anime.
[QUOTE=Aerkhan;35821489]Iemand nog een land/kolonie/watdanook dat niet bestaan heeft maar wel vaak in legendes wordt vertelt? Ik heb al El Dorado en Vinland, Atlantis, Lemuria en watdanook telt niet want dan moet ik er land bij gaan tekenen.[/QUOTE] Vinland is nou niet echt een mythe of iets wat nooit bestaan heeft.
Het spijt me dat ik indirect meegeholpen heb met het infecteren van deze draad en ik zal mijn best doen om de infectie te stoppen, hierbij bied ik mijn excuses aan. Ik meen dit, echt waar, kunt u mij vergeven?
Net als AIDS gewoon AIDS blijft.
Ahaha, drama in het nederdraad.
[QUOTE=Asgard;35821600]Anime is gewoon 'animated'. Maakt niet uit wat je het noemt, anime blijft anime.[/QUOTE] Ik dacht dat het altijd japans ofzo moest zijn. Ok dit is de laatste keer dat ik iets met anime post.
[QUOTE=FalconKrunch;35820216]lol, jij boos?[/QUOTE] [QUOTE=FalconKrunch;35821304]Alstublaft heren [url]http://np.xoin.nl/[/url][/QUOTE] [QUOTE=FalconKrunch;35821612]Ahaha, drama in het nederdraad.[/QUOTE] [quote] FalconKrunch 12/05/04(Fri)14:40 No. 99 Wat is er nou negers, is anime niet jullie ding[/quote] [quote]FalconKrunch 12/05/04(Fri)15:16 No. 108 >>101 A gut is het jongetje verdrietig[/quote] Lekker aan het aanstoken?
ATK
[QUOTE=Baldr 2.0;35821604]Vinland is nou niet echt een mythe of iets wat nooit bestaan heeft.[/QUOTE] Oké ik zei het verkeerd, maar je snapt het. Zoiets als oude koloniën en landen die bestaan maar "weg, vergeten, watdanook" zijn.
[QUOTE=Asgard;35821634]Lekker aan het aanstoken?[/QUOTE] Ja, gaat eigenlijk best lekker.
[QUOTE=Baldr 2.0;35821604]Vinland is nou niet echt een mythe of iets wat nooit bestaan heeft.[/QUOTE] is dat niet zo een tekst van zo oude programma op nickelodeon? komt me bekend voor
[QUOTE=Asgard;35821634]Lekker aan het aanstoken?[/QUOTE] Godsamme, we hebben een nieuwe Nederdraad nodig, Nederdraad v4 en deze vergeten en nooit meer terug kijken.
[IMG]http://i249.photobucket.com/albums/gg221/mooman1080/oo.jpg[/IMG] Leuke vrijdag middag in nederdraad
[QUOTE=Aerkhan;35821646] Zoiets als oude koloniën en landen die bestaan maar "weg, vergeten, watdanook" zijn.[/QUOTE] Zoals facepunch vol kwaliteit?
[QUOTE=MisterSjeiks;35821653]is dat niet zo een tekst van zo oude programma op nickelodeon? komt me bekend voor[/QUOTE] [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Vinland]Oude Noorse kolonie, oftewel Canada.[/url]
mij boeit het eigelijk niet maar als we nieuwe draad maken dan komt iedereen daar toch ook heen.
[QUOTE=Bokito;35821664]Zoals facepunch vol kwaliteit?[/QUOTE] Mijn zijkanten, wat doe je?
Ermmm.... Sorry hoor maar waarom is na een paar pagina's(?) met anime praat gelijk de draad geinfecteerd?
ik ga lekker space station 13 spelen [editline]4th May 2012[/editline] [QUOTE=Sithramir;35821691]Ermmm.... Sorry hoor maar waarom is na een paar pagina's(?) met anime praat gelijk de draad geinfecteerd?[/QUOTE] omdat er een MLP avatar bij zat :v:
[QUOTE=darth-veger;35821663][IMG]http://i249.photobucket.com/albums/gg221/mooman1080/oo.jpg[/IMG] Leuke vrijdag middag in nederdraad[/QUOTE]Wacht, is het al vrijdag? Mijn hoofd zit nog op woensdag ofzo.
Lijkt mij beter dat wij gewoon daar zo heen vertrekken en stoppen met posten hier. En de personen die alles zo willen als het nu ongeveer is hier zo blijven.
Alleen op gezichtslag word er zooi op zo'n manier opgeblazen.
[QUOTE=MisterSjeiks;35821692] omdat er een MLP avatar bij zat :v:[/QUOTE] Daar heb je een punt. [editline]4th May 2012[/editline] [QUOTE=FalconKrunch;35821716]Alleen op gezichtslag word er zooi op zo'n manier opgeblazen.[/QUOTE] Ga aan het werk ofzo!
[QUOTE=Baldr 2.0;35821714]Lijkt mij beter dat wij gewoon daar zo heen vertrekken en stoppen met posten hier. En de personen die alles zo willen als het nu ongeveer is hier zo blijven.[/QUOTE] Het heet aanstellerij en zo te zien hebben heel veel mensen hier last van.
Nederdraad is echter ineens extreem actief. Grotendeels rotzooiplaatsingen, maar wel actiever.
[QUOTE=Bokito;35821727]Nederdraad is echter ineens extreem actief. Grotendeels rotzooiplaatsingen, maar wel actiever.[/QUOTE]Heb ik iig wat te lezen
Heb al popcorn klaar staan. Btw, het is weer bijna zover.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.