• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
godver darkcube
[QUOTE=Darvance;35821757]godver darkcube[/QUOTE] Wat nou weer? Het is gewoon weer bijna vrijdag avond!
[QUOTE=Baldr 2.0;35821714]Lijkt mij beter dat wij gewoon daar zo heen vertrekken en stoppen met posten hier. En de personen die alles zo willen als het nu ongeveer is hier zo blijven.[/QUOTE] je kunt toch niet over zoiets kleins opgeven en zeggen ''neuk het, ik ben weg''? [editline]4th May 2012[/editline] jongens, we moeten eens ace of spades spelen. Wie doet er mee?
[QUOTE=MisterSjeiks;35821775] jongens, we moeten eens ace of spades spelen. Wie doet er mee?[/QUOTE] Hoe werkt dit spelletje?
[QUOTE=MisterSjeiks;35821775]je kunt toch niet over zoiets kleins opgeven en zeggen ''neuk het, ik ben weg''? [editline]4th May 2012[/editline] jongens, we moeten eens ace of spades spelen. Wie doet er mee?[/QUOTE] Ik wil best mee doen, is er nog wat aan verandert sinds augustus vorig jaar?
[QUOTE=MisterSjeiks;35821775]je kunt toch niet over zoiets kleins opgeven en zeggen ''neuk het, ik ben weg''? [editline]4th May 2012[/editline] jongens, we moeten eens ace of spades spelen. Wie doet er mee?[/QUOTE] Oh god, deden we een keer over het schoolnetwerk. Ik hoorde van een iemand constant 'kanker' vandaan komen.
Nou, je hebt twee teams. Er is een koffer op elke team hun kant, gewoon CTF eigenlijk. Alleen de map is van blokken gemaakt en je kunt er blokken bij bouwen of kapot maken. [editline]4th May 2012[/editline] [media]http://www.youtube.com/watch?v=QwUOgXun5v8&feature=channel&list=UL[/media] Het is gratis en maar 5.5mb
Ik doe wel mee
ik weet nog hoe makkelijk het was om granaten te spammen.
Als je het gedownload hebt klik gewoon om de server te joinen [editline]4th May 2012[/editline] ik bedoel [url=aos://479246296:32887]hier[/url] die andere server heeft al wat spelers :v:
[QUOTE=MisterSjeiks;35821799]Nou, je hebt twee teams. Er is een koffer op elke team hun kant, gewoon CTF eigenlijk. Alleen de map is van blokken gemaakt en je kunt er blokken bij bouwen of kapot maken. [editline]4th May 2012[/editline] [media]http://www.youtube.com/watch?v=QwUOgXun5v8&feature=channel&list=UL[/media] Het is gratis en maar 5.5mb[/QUOTE] Dat spel is saai man.
stiekem durf je niet tegen mij
Allemaal godverdomme je bek dicht houden! Waarom praten jullie tievesleiers niet normaal met elkaar ? We hoeven toch niet in elke kk zin te schelden? Jesus! Jullie zijn echt mongolen! [editline]4th May 2012[/editline] Nazihippies. [editline]4th May 2012[/editline] [sp] Niet boos worden ik wil jullie vriendje zijn[/sp]
[QUOTE=Aerkhan;35821456]Godverdomme man, haal die anime uit de nederdraad. MisterSjeiks is de tyfus, MitchW (wie dat ook mag zijn) is AIDS en Darvance (ken ik ook niet) is de tering.[/QUOTE] Ik ben liever de kanker van deze draad. [highlight](User was banned for this post ("Wants to be a threadshitter" - Craptasket))[/highlight]
[QUOTE=Scientist2;35821869]Allemaal godverdomme je bek dicht houden! Waarom praten jullie tievesleiers niet normaal met elkaar ? We hoeven toch niet in elke kk zin te schelden? Jesus! Jullie zijn echt mongolen! [editline]4th May 2012[/editline] Nazihippies. [editline]4th May 2012[/editline] [sp] Niet boos worden ik wil jullie vriendje zijn[/sp][/QUOTE] Ah, wat schattig. Ik best wel vrienden met je zijn, maar niet je [i]vriendje[/i]. Dat klinkt erg MitchvW. (Ja ik gebruik je naam als een bijvoeglijk naamwoord.)
Ik voel me vereerd <3
[QUOTE=MitchvW;35821893]Ik ben liever de kanker van deze draad.[/QUOTE] Opkankeren dan.
Ach als jij een pony avatar wil moet je dat vooral doen. Daar jaag je mij echt niet de kast mee op. Het is binnen de kortste keren toch weer uit net als Justin Bieber en Pokémon.
[QUOTE=Scientist2;35821869]Allemaal godverdomme je bek dicht houden! Waarom praten jullie tievesleiers niet normaal met elkaar ? We hoeven toch niet in elke kk zin te schelden? Jesus! Jullie zijn echt mongolen! [editline]4th May 2012[/editline] Nazihippies. [editline]4th May 2012[/editline] [sp] Niet boos worden ik wil jullie vriendje zijn[/sp][/QUOTE] Neuken?
[QUOTE=Aerkhan;35821931]Neuken?[/QUOTE] Ik heb wel penispuisten maar aangezien jij die ook hebt kunnen we elkaar niet meer aansteken! :dance:
21:00 - 21:30 ga ik stromen tot uh.. 23:00 ofzo
Nou ik vind Pokémon toch anders aardig hip.
Gezellig met z'n vieren op NederPunch...
[QUOTE=darth-veger;35821941]21:00 - 21:30 ga ik stromen tot uh.. 23:00 ofzo[/QUOTE] Plaats je de stream ook hier? En heeft de stream ook chat ?
[QUOTE=MitchvW;35821919]Ik voel me vereerd <3[/QUOTE] Ik gebruikte het ipv het woord gay. [editline]4th May 2012[/editline] Dus ja, vereerd, omdat ik anders wel Funion had gezegd.
Ik vind het eigenlijk best grappig, wat er voor drama er kan komen door 1 avatar. 3 pagina's aan e-drama :)
[QUOTE=MitchvW;35821970]Ik vind het eigenlijk best grappig, wat er voor drama er kan komen door 1 avatar. 3 pagina's aan e-drama :)[/QUOTE] Blabla, je wist dat het ging gebeuren en deed het toch. Dat is best wel klootzakgedrag. En omdat je de aandacht leuk vind denk ik dat je narcistisch bent.
[QUOTE=eternalflamez;35821988]Blabla, je wist dat het ging gebeuren en deed het toch. Dat is best wel klootzakgedrag. En omdat je de aandacht leuk vind denk ik dat je narcistisch bent.[/QUOTE] Het gaat me echt niet om de aandacht hoor, maar het laat gewoon zien dat jullie om te kleinste dingen gaan lopen mierenneuken.
[QUOTE=MitchvW;35821998]Het gaat me echt niet om de aandacht hoor, maar het laat gewoon zien dat jullie om te kleinste dingen gaan lopen mierenneuken.[/QUOTE] Jullie nog wel, het boeide mij geen kut, zoals ik al zei, wat kan ik eraan doen..
Iedereen behalve jou dan :)
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.