• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
Iemand uit m'n klas had me geprobeerd op de oude Nedermeme te zetten, maar dat is m niet gelukt. Helaas.
Je moet ons geen ideeen geven
Van mij mag je.
Van mij ook.
Nah, dat is lullig
[QUOTE=MisterSjeiks;35943101]Nah, dat is lullig[/QUOTE] Smoesjes, wees niet zo'n kip en doe het gewoon.
[QUOTE=eternalflamez;35943113]Smoesjes, wees niet zo'n kip en doe het gewoon.[/QUOTE] tok tok
[QUOTE=eternalflamez;35942925]Maar uhm, enig woord van Baldr? Heeft iemand em op steam ofzo? Ik moet echt weten wat er in zijn hoofd om ging dat ie eerst goatse naar MisterSjeiks stuurt en er dan mongolisch op reageert zodat ie wordt ge-perma'd.[/QUOTE] [IMG]http://puu.sh/uysT[/IMG]
[QUOTE=darth-veger;35943237][IMG]http://puu.sh/uysT[/IMG][/QUOTE] Uhm. Oke. Maar waarom deed hij het nou, eigenlijk beantwoorde het alleen de vraag of iemand hem op steam had.
Kan iemand die chatlog uittypen? Kan de foto niet goed zien op mijn telefoon.
[QUOTE=MisterSjeiks;35943329]Kan iemand die chatlog uittypen? Kan de foto niet goed zien op mijn telefoon.[/QUOTE] Het was niet zo interessant, maar: "VagaX: Mijn achtergrond werd plots puu.sh/uoCQ" "Baldr: is daar mis mee D:" "VagaX: Schrok er alleen van :V" "VagaX: Laat hem wel zitten, elke 5 uur veranderd ie" "VagaX: 5 uur jouw glorie op mijn beeldscherm" "VagaX: jij blij!" "Baldr: puu.sh/uypp" "VagaX: Bahaha" "Baldr: -url naar mijn post- mag je wel beantwoorden als je wil"
Dank u.
Omdat ik het mocht doen :v: [img]http://i.imgur.com/QqKjH.jpg[/img]
Is dat Sjeiks?
Ik denk het wel. Leon liet z'n gezicht niet zien. Tenminste, Als dat Leon was. Ik hoorde de stem van Sjeiks toen hij ging praten, En je zag dat hij (plaatje) praate toen. Meh, Dan is het Leon als Sjeiks het niet was.
Was Sjeiks wel, andere was te blank.
[QUOTE=MitchvW;35944031]Was Sjeiks wel, andere was te blank.[/QUOTE]Oh ja, Ik weet nog dat je de hele tijd "NEGER" riep in de stream.
Z'n handen waren echt tering donker toen ie met de penis van Leon bezig was.
Dat is waar. Heh, Zit nogsteeds in mn hoofd, Dat geruk. Oh God schiet me dood :suicide:
Beter kan je z'n stream terugkijken, dan kunnen we er een gif van maken.
Wat is dit nou weer voor homoshit, gadverdamme.
Je had de stream moeten zien, had je in je broek gezeken.
94.214.138.22 als iemand nog belang heeft in een Factions MC server [editline]14th May 2012[/editline] Plugins (12): WorldEdit, NoCheat, iConomy, AuthMe, mcMMO, Essentials, dynmap, EssentialsChat, EssentialsProtect, EssentialsSpawn, EssentialsGeoIP, Factions [editline]14th May 2012[/editline] Einde reclame spot
Zijn jullie allemaal zo lelijk hier?
[QUOTE=Kirth;35944611]Zijn jullie allemaal zo lelijk hier?[/QUOTE] belg
Chicks houden van lelijkerds [editline]14th May 2012[/editline] Goedemorgen trouwens.
Mogge
[QUOTE=MisterSjeiks;35948008]Chicks houden van lelijkerds [editline]14th May 2012[/editline] Goedemorgen trouwens.[/QUOTE] Nou, ik heb de stream van gister niet gezien, maar: [QUOTE=MitchvW;35944066]Z'n handen waren echt tering donker toen ie met de penis van Leon bezig was.[/QUOTE] Het ziet er naar uit dat jij je niet interesseert in chicks. Tenzij homo's elkaar zo noemen, dan neem ik het terug.
Misschien is hij bi.
Morgen Nederdraad. Ziet er naar uit dat we nogsteeds bezig zijn met wat Sjeiks deed in de stroom?
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.