• Nederdraad v.3 Citroën is lelijk en Audi heeft ook wielen.
    10,001 replies, posted
[QUOTE=eternalflamez;36315016]*snik* Ja ik heb een sociaal leven hoor juf! Ik speel gewoon sociaal met vrienden en ik zit op zo'n forum genaamd facepunch waar iedereen me interessant vind! [sp]niet[/sp] Maar ff serieus, hoe vaak doet ie het spelen?[/QUOTE] Kennelijk heeft ie iets gezegd in de trend van 'elke dag behalve maandag en zaterdag, dan werk ik'.
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD.
[QUOTE=MitchvW;36315048]3 uur per dag maar ofzo. Mens moet niet janken. Zeg ik als sociaal ding 'werken', vind ze werken blijkbaar asociaal.[/QUOTE] Werken telt niet als sociaal leven, knuppel. Zeker met al die sperglords die supermarken bijna verplicht hebben.
[QUOTE=MitchvW;36315048][b]3 uur per dag maar [/b]ofzo. Mens moet niet janken. Zeg ik als sociaal ding 'werken', vind ze werken blijkbaar asociaal.[/QUOTE] Maar 3 uur per dag. :v: 1/8e van iedere dag. Dus na ruim een week heb je in totaal een HELE dag alleen maar Diablo3 gedaan? [editline]13th June 2012[/editline] [QUOTE=Aerkhan;36315080]IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD.[/QUOTE] Je liegt.
[QUOTE=Sir Whoopsalot;36315081]Werken telt niet als sociaal leven, knuppel. Zeker met al die sperglords die supermarken bijna verplicht hebben.[/QUOTE] Sowieso dat ze vraagt of mensen een leven hebben op een ICT opleiding.
[QUOTE=MitchvW;36315110]Sowieso dat ze vraagt of mensen een leven hebben op een ICT opleiding.[/QUOTE] Touché.
[QUOTE=MitchvW;36315048]3 uur per dag maar ofzo. Mens moet niet janken. Zeg ik als sociaal ding 'werken', vind ze werken blijkbaar asociaal.[/QUOTE] LOLUMADBRO [highlight](User was banned for this post ("Meme reply" - Craptasket))[/highlight]
[QUOTE=Dudwich;36315137]LOLUMADBRO[/QUOTE] Meme reply.
[QUOTE=MitchvW;36315151]Meme reply.[/QUOTE] Ik zie geen meme. DO IT
[QUOTE=Dudwich;36315137]LOLUMADBRO[/QUOTE] Gereport.
[QUOTE=Dudwich;36315137]LOLUMADBRO[/QUOTE] Raad es wie er een extra ros voor z'n harses krijgt morgen?
[QUOTE=Dudwich;36315165]Ik zie geen meme. DO IT[/QUOTE] Als er 2 of meer mensen rapporteren, dan zien mods het. 3 mensen is genoeg.
Banbanbanned
Mijn naam is Stan en ik ben voor Polen!
[QUOTE=Marlamin;36314740]Klein. We moeten nu 3-0 tegen Portugal spelen en Duitsland moet winnen van Denemarken ofzo (ik weet niet waar ik het over heb) ik eis dat al die godverdomme oranje kutvlaggetjes voor het eind van de week weg zijn[/QUOTE] 1-0* tegen portu
Schade Holland alles ist vorbei
Comleet oninteresant voor de rest maar Dave, je concurent verkoopt nu ijzer voor 14 dollar per gietsel om net onder jouw prijs van 15 te zitten. OOEEEHH. Heb het hier over Minecraft btw
[QUOTE=Sir Whoopsalot;36315184]Raad es wie er een extra ros voor z'n harses krijgt morgen?[/QUOTE] Heb je m nou al geslagen?
mitch houd je mond ga weg
iedereen is boos.
vandaag mn uitslag over de eindexamens [url]http://www.cito.nl/nl/examenkandidaten/centrale_examens/schriftelijke_examens_havovwo/normering_havovwo_2012/omzettingstabellen_ce_havo_tv1_2012.aspx[/url] check die lijpe normeringen hahaha, slaat nergens op [editline]14th June 2012[/editline] Kwaliteit van het onderwijs omlaag, normering erg laag en de exameneisen omhoog.....
[QUOTE=Elexar;36324540]vandaag mn uitslag over de eindexamens [url]http://www.cito.nl/nl/examenkandidaten/centrale_examens/schriftelijke_examens_havovwo/normering_havovwo_2012/omzettingstabellen_ce_havo_tv1_2012.aspx[/url] check die lijpe normeringen hahaha, slaat nergens op [editline]14th June 2012[/editline] Kwaliteit van het onderwijs omlaag, normering erg laag en de exameneisen omhoog.....[/QUOTE] Zo laag zijn ze nou ook weer niet.
[QUOTE=joost1120;36324345]mitch houd je mond ga weg[/QUOTE] Is dat het enige wat je nog kan plaatsen? Kanker dan zelf lekker op, ik word je echt spuugzat.
ze horen hoger te liggen in vergelijking met de afgelopen jaren
Ik vond ze wel redelijk kloppen. De makkelijken waren laag en de iets moeilijkere waren wat hoger
[QUOTE=MitchvW;36325206]Is dat het enige wat je nog kan plaatsen? Kanker dan zelf lekker op, ik word je echt spuugzat.[/QUOTE] oei, mannetje wordt menes
Maar ik ben dus iig geslaagd. School had geslaagdenlijst online gezet, is toen gelekt, hebben ze hem er weer af gehaald. The fuck.
tadaa, geslaagd. Mn examens in gegaan met 3 vijfen en kom eruit met 1 vijf. owned. 9.3 voor engels, 2 foutjes dus. volgens mij een van de hoogste van de school hèhè sk en na wonder boven wonder allebei een 6.4 voor gehaald, en wiskunde een 5.4 lolol bio en nederlands een 7.4 en 6.7 nu ga ik mneige klem zuipen toedeloe
[QUOTE=MitchvW;36325206]Is dat het enige wat je nog kan plaatsen? Kanker dan zelf lekker op, ik word je echt spuugzat.[/QUOTE] Hehe, da's precies wat ik bij vlagen van jou denk!
[QUOTE=Sir Whoopsalot;36326153]Hehe, da's precies wat ik bij vlagen van jou denk![/QUOTE] En op school lekker slijmen zeker?
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.