• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
Jag är en bög. :wink:
hej en bög
And that's all my Swedish knowledge. Goodbye fellow neighbors.
så bra att han kom ut
[QUOTE=KillerTele;33567268]jag skulle delta, om det inte var för långt bort.[/QUOTE] Därav frågan, vart tycker ni vore bäst för oss alla? Jönköping? Stockholm? Min källare?
karlshamn [editline]4th December 2011[/editline] vi kan vara hos min mormor hon gör asgoa kakor
fan vad gött kaffe o kaka
saft jag får inte dricka kaffe för mamma för då kan jag inte såva
hur länge får du stanna uppe? jag får kolla på bolibompa men sen måste jag sova :(
Vart ligger karlshamn i vårat penisformade land?
bredvid olofström
i blekingä
[QUOTE=TippZ;33567396]hur länge får du stanna uppe? jag får kolla på bolibompa men sen måste jag sova :([/QUOTE] får vara uppe till 9 :D!
helsingborg danskt land
[QUOTE=TurbisV2;33567421]får vara uppe till 9 :D![/QUOTE] fy fan :(
ända felet är att jag får 50kr mindre i veckopeng om jag inte går o lägger mig klockan 8 :( värt det!
jag tar alla dina pengar
[QUOTE=TippZ;33567422]helsingborg danskt land[/QUOTE] Jag bor I helsingborg. Men vafan, mera i mitten av landet så alla kan va med! Vi ska ju sitta halvnakna i brasse stolar. Grilla korv och snacka skit om våra grannar.
mitt i vintern?
[QUOTE=Cuel;33567469]mitt i vintern?[/QUOTE] Tänkte mer under sommarlovet. Typ. Men om du vill grilla halvnaken med massa isbjörnar som ränner runt på gatorna i norr så får du det :)
dalarna är sveriges mittpunkt, plus att jag bor där. nej men nånstans runt stockholms trakten kanske (jag tål inte städer så vi kan inte tälta i centrum!!)
[QUOTE=KillerTele;33567526]dalarna är sveriges mittpunkt, plus att jag bor där. nej men nånstans runt stockholms trakten kanske (jag tål inte städer så vi kan inte tälta i centrum!!)[/QUOTE] Helst i en fin skog, men ändån nära till affärer och dylikt så man kan fylla på med förnödenheter :)
Låter som bjursås, grannbyn till där jag bor.
Äntligen unbannad! :dance:
[QUOTE=4NGRY MUFF1N;33567551]Helst i en fin skog, men ändån nära till affärer och dylikt så man kan fylla på med förnödenheter :)[/QUOTE] Ekerö glesbygd? [IMG]http://i.cubeupload.com/nTe633.jpg[/IMG] [IMG]http://i.cubeupload.com/EJBC2b.jpg[/IMG]
jag röstar för nudist rave
ja får va uppe till 23 om ja vill
Jag får se på cops innan jag lägger mig ;)))
mumma thaiwok
[QUOTE=PrusseluskenV2;33568402]jag är uppe till 1-2 akta er, vi har en hårkärna här[/QUOTE] haircore
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.