• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=Confuzzed Otto;33584030]Blarhaahwahghaghsdugiegsbhgiusebgsederp[/QUOTE] bli bannad igen tack
han kan ju dock gilla mlp om han vill om han är 14 han är ju bara barnet, lilla gossen så söt ^_____________________^
[QUOTE=KillerTele;33584046]du är 14 vad gör du här[/QUOTE] Jag läser :v:
fast nej, han är horribel
[QUOTE=Gooztr;33583868]Tomtegröt och julskinkemacka.. + hembakt bröd. Efter en löptur och varm dusch.. Mhmmmm...![/QUOTE] This, you say.
[QUOTE=Nintendo-Guy;33584052]bli bannad igen tack[/QUOTE] vänta tills han fått mitt julkort först
[QUOTE=Confuzzed Otto;33584078]Jag läser :v:[/QUOTE] Skriva blelopbeoblgoelobglolroelgeolrolggrgh är inte att läsa, skärp dig.
runka kuk det här är ett exempel på en post
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584159]dricka julmust hela dagen varje dag[/QUOTE] jag fick julmust av en kompis idag :D
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584153]Är sämre än när jag shitpostar Tror själv ninny samtycker om det[/QUOTE] jag är gladare när du postar så något måste vara riktigt fel med han
men pojkar var snälla :(
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584159]dricka julmust hela dagen varje dag[/QUOTE] har ni julmust i norgerige
tänkte väl de jag invaderade norretråden och de sa nej där O: men jag har hört om folk som åker till sverige för att köpa läsk lol [editline]5th December 2011[/editline] är norge ett ihopslaget version av norr rike eller nåt
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584191]vi har inte julmust här, bara julläsk kan jag få lite? det uppskattas :-) [editline]5th December 2011[/editline] nope :([/QUOTE] jag kan skicka en flaska om jag förstår hur man gör när man postar
julmust erryday
jag köpte soda stream julmust det var skitäckligt
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584232]ni får skicka lite[/QUOTE] vad är din adress
[QUOTE=TurbisV2;33584234]jag köpte soda stream julmust det var skitäckligt[/QUOTE] jag har ingen sodastream
soda stream äger soda streamad kaffe äger inte
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584257]kvalavågsvegen 1 4262 avaldsnes noruega[/QUOTE] en flaska får inte plats i ett brev va
[QUOTE=PrusseluskenV2;33584296]nej tror inte det[/QUOTE] då sket det sig
kongeriket norge
Garry's Mod, någon? [img]http://www.facepunch.com/fp/ratings/rainbow.png[/img]
loool google maps kan inte hitta vägen fastän jag hittade den manuellt
det är en mod som lurkar [img]http://i.imgur.com/PgpZ4.png[/img] [editline]5th December 2011[/editline] [QUOTE=PrusseluskenV2;33584356]Hittade du mitt hus ånej ps: Hej Swebonnärn[/QUOTE] men din jävle
jo jag ville bara kolla om du gav mej en riktig adres för skickar jag julkmust till någon så vill jag åtminstone att det är någon som bor där
ni har en skitstor trädgård
kan jag få en katt?
vågar ja skicka julmust utan att det är en diabetisk gammal tant som får den och dör som egentligen bor där
jag hittade mitt hus i street view, det är fint på sommaren
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.