• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[img]http://1.bp.blogspot.com/_mR5m79UlcZE/SK7ICnS-n6I/AAAAAAAABqM/M2_-Cf-QWq4/s400/kungen.jpg[/img]
knugen
jahopp, nattens dröm handlade om jordens undergång! en himlans massa jordbävningar, i stil med det som hände i 2012 filmen. men efteråt insåg alla att det inte var så illa som alla hade förväntat sig. visst folk hade dött i miljontals och städer jämnats med marken. och jordklotet såg totalt annorlunda ut. Men det fanns fortfarande gott om överlevande, och Jorden fanns ju fortfarande där! det är som jag alltid har trott att jordens undergång skulle se ut, någon katastrofal händelse som ställer allt på ända, men med tanke på hur extremt bra vi människor är på att anpassa oss till nya förhållanden så kommer inte jorden att gå under på grund av någon istid eller jordbävning!
Själv så drömde jag att en av mina bättre vänner sköt mig när jag stod i ett jakttorn. Jag blev skjuten, föll ned och hela tornet rasade på mig och, på något sätt, kapade av mina ben. Men inte blev jag ledsen för det! Nej, jag sade till mig själv: "Men jag har ju Argonianblod i mig. Jag kan ju regenna!", så placerade jag de avkapade benen på sina rätta platser. De läkte på väldigt väl på två sekunder, men till min förfäran så upptäckte jag att mitt nya högerben var mitt föredetta vänsterben, och mitt vänsterben var ett ben som inte var mitt, utan högst troligt från en unge i åtta års ålder, som jag såg glatt springa iväg med mitt egna riktiga ben upp i skyn. Bloody whippersnapper!
Jag drömde att jag hoppade från en jättehög klippa rakt ner i havet och där var det en massa jättestora sjöormar som simmade under mig i det mörka djupet. Sen vaknade jag kallsvettig. :(
Fyller tomrummet efter MacHaddock, are we?
[QUOTE=Herr Sven;33428941]Fyller tomrummet efter MacHaddock, are we?[/QUOTE] Nä, jag kommer aldrig ihåg mina drömmar, så tyckte det var ballt att jag mindes något, och att den drömmen var kul. Därför beslutade jag mig för att skriva den här när det ändå var ett aktuellt ämne.
jag drömde om en tjej med rött hår som hette typ johanna, jean, jeanne eller något sånt. kul. jag drömde också att jag hade en stalker som laddat upp en massa bilder på mig wtf
[QUOTE=Hellsten;33428910]Jag drömde att jag hoppade från en jättehög klippa rakt ner i havet och där var det en massa jättestora sjöormar som simmade under mig i det mörka djupet. Sen vaknade jag kallsvettig. :([/QUOTE]Du drömmer nog om dina tidiga förfäder vikingarna!
[QUOTE=Akuma_lektro;33429002]jag drömde om en tjej med rött hår som hette typ johanna, jean, jeanne eller något sånt. kul. jag drömde också att jag hade en stalker som laddat upp en massa bilder på mig wtf[/QUOTE] Det var en sanndröm!! ;)
Det vanliga sättet att svara på t.ex. [I]x = 2 +/- [sqrt]2^2 - 5[/I] är att bara skriva att den saknar svar. Det sättet är dock tråkigt. Det är mycket roligare att skriva "X är en konspiration, och har livlig fantasi."
jag laddar upp bilder på folk hela tiden
Tillbaks från operation :(
har du opererat in horn och gristryne
[QUOTE=TurbisV2;33429184]har du opererat in horn och gristryne[/QUOTE] Lite nära :v: Har opererat en kedja fast i en tand som ska dras genom gommen till tandställningen, den gick av vid förra operationen så jag behövde opereras igen, varför gillar jag äpplen så mycket! :tinfoil:
kan du inte äta äppel
[QUOTE=TurbisV2;33429210]kan du inte äta äppel[/QUOTE] Var nog äpplenas fel till att saken lossnade. Kan knappt äta just nu..
Jag har precis (!!!) satt på nya strängar på min gitarr, den låter jätte bra nu.
hue hue. Köpte nyss det nya NFS Hot Pursuit för 49 spänn på Ö.B. Nu ska vi se hur värdelöst det är.
de är ju bra
[QUOTE=Nintendo-Guy;33429497]de är ju bra[/QUOTE] Mja måste säga att jag är förvånad. T.om. min gamla PC Pläjjstäjshån 2 kontroll funkade alldeles utmärkt. Enda saken jag kan klaga på är att det inte finns nån Anti-Aliasing, men det kan ju alltid Catalyst Control Center ordna.
Har vart hos mormor och bakat pepparkakor! en trevlig tradition som åtminstone jag har försökt hålla liv i. Mormor hon bakar i alla fall. men att få ihop alla fyra bröder till att baka pepparkakor, det är betydligt svårare! det var bara jag och en till broder med i år. [editline]25th November 2011[/editline] och jag lyckades faktiskt hålla mig från att baka en pepparkakssnopp!
[url]http://www.kukram.com/eng/default.asp[/url]
varför ser japanska modeler typ alltid ut att vara döda inombords [editline]25th November 2011[/editline] eller det kanske är alla modeler
Det är japaner, de har ingen själ vet du väll.
[QUOTE=archie200034;33432251]Det är japaner, de har ingen själ vet du väll.[/QUOTE] mmm, de som ser ut som de är typ 1/4 ojapan ser själigare ut
[QUOTE=Confuzzed Otto;33429192]Lite nära :v: Har opererat en kedja fast i en tand som ska dras genom gommen till tandställningen, den gick av vid förra operationen så jag behövde opereras igen, varför gillar jag äpplen så mycket! :tinfoil:[/QUOTE] Guldkedja hoppas jag.
[QUOTE=KillerTele;33431849][url]http://www.kukram.com/eng/default.asp[/url][/QUOTE]kukram :v:
[QUOTE=Foreman42;33432455]Guldkedja hoppas jag.[/QUOTE] Japp.
[QUOTE=Akuma_lektro;33432300]mmm, de som ser ut som de är typ 1/4 ojapan ser själigare ut[/QUOTE] 2 delar arisk, för den vita huden. 1 del neger, för en välfylld kropp 1 del asiat, för de feminina dragen in i ugnen i 9 månader, låt svalna i 15 år.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.