• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=TurbisV2;33611008]jag älskar att hata saker[/QUOTE] jag med. [editline]7th December 2011[/editline] speciellt saker som folk älskar
[QUOTE=TurbisV2;33611362]jag hatar allt[/QUOTE] [url]http://open.spotify.com/track/7q47I8jjg1PfvYGNF3nxHu[/url]
[QUOTE=Akuma_lektro;33611381]jag med. [editline]7th December 2011[/editline] speciellt saker som folk älskar[/QUOTE] jag hatar folk som hatar saker som folk älskar!
[QUOTE=TurbisV2;33611528]jag hatar folk som hatar saker som folk älskar![/QUOTE] kiss me you fool
Jag hatar när det inte är snö på vintern. Ingen snö förstör hela julstämningen för mig. Får damp i anus.
har ingen snä här :c
jag har snå
kaffedags
[QUOTE=wootmonster;33603894]absolut bäst skulle det vara om det snöade utomhus[/QUOTE] snö överallt ju vafanloads of snoew
[QUOTE=TippZ;33612098]snö överallt ju vafanloads of snoew[/QUOTE]inte i trångsund :(((
börjar bli dags att köpa en ny bräda, min gamla har några år på nacken [editline]7th December 2011[/editline] fick den för 1000:- på statoil, den var fraktskadad. handgjord eller nåt så den var ganska dyr i vanliga fall
[QUOTE=Simski;33604300]Gold är bara roligt för e-penis och för att lurka i refugee camp ändå. GMF forumet är som en efterbliven version av General forumet, vilket säger en del.[/QUOTE] dom som säger att gmf är dåligt har hört det av andra eller har blivit åtsagda i gmf att sticka eftersom de inte vet hur man postar
jag läser reddit för nyheterna.
de här e min vajfu hon heter hattsune meku ^.^ [img]http://i.imgur.com/zuoMrl.jpg[/img]
dije rejtar typ alla posts funny
min vajfu heter kalles kaviar [editline]7th December 2011[/editline] jävlar skönt det är att stoppa dolmen i en kaviar macka
Åtta sidor. Sades något skoj?
[QUOTE=dije;33612127]inte i trångsund :((([/QUOTE] Hej stationsgranne!
[QUOTE=Foreman42;33612790]Åtta sidor. Sades något skoj?[/QUOTE] blodigt allvar här no fun allowed
SAD srs business
[QUOTE=TippZ;33612161]dom som säger att gmf är dåligt har hört det av andra eller har blivit åtsagda i gmf att sticka eftersom de inte vet hur man postar[/QUOTE] Det vill säga, grupprunkande. Det var lite samma anledning jag inte har varit här i Svensk Allmän Diskussion innan, på grund av grupprunkande. När en grupp blir exklusiv av någon anledning blir det mindre utbud av folk som besöker den, det betyder att de personerna där börjar känna igen varandra och utvecklar intern jargong och liknande, och sedan blir fientliga mot nytt folk för att de inte vet hur de ska bete sig eller vem de ska respektera. Jag gillar allmänt inte små communities på grund av detta, men Svensk Allmän Diskussion visade sig att inte vara ett lika extremt fall som GMF.
helt fel, man behöver inte agera idiot för att passa in det största felet folk gör när de postar i gmf är att de TROR att de måsta posta som en idiot för att "passa" in
[QUOTE=Simski;33613095]Det vill säga, grupprunkande. Det var lite samma anledning jag inte har varit här i Svensk Allmän Diskussion innan, på grund av grupprunkande. När en grupp blir exklusiv av någon anledning blir det mindre utbud av folk som besöker den, det betyder att de personerna där börjar känna igen varandra och utvecklar intern jargong och liknande, och sedan blir fientliga mot nytt folk för att de onte vet hur de ska bete sig eller vem de ska respektera. Jag gillar allmänt inte små communities på grund av detta, men Svensk Allmän Diskussion visade sig inte vara ett särskilt extremt fall.[/QUOTE] jag började posta rätt sent i sad det var ingen fientlighet mot mig mer än "whut är du svensk?"
[QUOTE=TippZ;33613125]helt fel, man behöver inte agera idiot för att passa in det största felet folk gör när de postar i gmf är att de TROR att de måsta posta som en idiot för att "passa" in[/QUOTE] Alla beter sig ju som idioter. Visst folk säger att de inte är på allvar, men även om man bara låtsas vara en idiot så låter man fortfarande som en idiot. [editline]7th December 2011[/editline] [QUOTE=TurbisV2;33613145]jag började posta rätt sent i sad det var ingen fientlighet mot mig mer än "whut är du svensk?"[/QUOTE] Nej inte den här gången, har bara postat någon annan gång här tidigare och blivit helt ignorerad. Vilket gjorde att jag inte kände att jag passade in så mycket.
jag har inget emot att det kommer nya hit, det har jag aldrig haft.
man får ju bidra lite i konversationerna så blir det bra
man bidrar bra genom att säga att turbis är en vacker man
Jo, men det är allmänt mer anorlunda att posta i den här tråden än i de flesta andra trådarna på facepunch. I den här tråden känner folk varandra, medans i de flesta andra trådarna på facepunch brukar man inte känna igen andra postare lika mycket och då blir det mindre personliga konversationer och istället mer saker relaterat till tråd ämnet. I en sådan här tråd spelar det förstås ingen roll om man håller sig till ämnet, med tanke på att det inte finns så mycket ämne förutom det svenska språket.
circlejerka lite på migg AAAHhhh
mjo vissa trådar, speciellt generosity chat, där de flesta stammisarna känner varandra. där pratar vi en jävla massa off-topic, det är rätt sällan nykomlingar pallar hänga med i konverstionerna.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.