• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=TurbisV2;33613670]det regnar här :([/QUOTE] Här också :(
hä snöge hä
[QUOTE=Gooztr;33613714]Vekt. Var bor du?[/QUOTE] kukhamn blekinge
[QUOTE=Simski;33613504]Vill jag ha det där besöker jag 4chan, när jag är på Facepunch så är jag här för att jag vill kunna ha en viss kvalitet på diskussionerna samtidigt som moderatorerna inte är nasister.[/QUOTE] Faktiskt så värdesätter jag en post på 4chan där det bara står "avföring" om och om igen mer än alla posts i GD. För de i GD gömmer sina riktiga åsikter bakom en användare medan en anonym postar precis vad den känner och vill uttrycka.
$55 spenderade på julklappar, är inte klar än!
[QUOTE=TurbisV2;33613756]kukhamn blekinge[/QUOTE] cool!
var bor du gooztr!
På landet utanför mig.
[QUOTE=Simski;33613504]Vill jag ha det där besöker jag 4chan, när jag är på Facepunch så är jag här för att jag vill kunna ha en viss kvalitet på diskussionerna samtidigt som moderatorerna inte är nasister.[/QUOTE] jämförde du precis gmf med 4chan?
[QUOTE=TurbisV2;33613980]var bor du gooztr![/QUOTE] I skogen utanför Tranås, Småland.
[QUOTE=Gooztr;33613662]Snow, snow everywhere..[/QUOTE] ja, sjukt mycket på några dagar bara
ett flertal personer jag känner skriver på facebook att det snöar, jag kör ut huvet genom dörren och får bara massa regn i fejan! vad gör jag för fel?
[QUOTE=TippZ;33614164]jämförde du precis gmf med 4chan?[/QUOTE] Ja, hurså? [editline]7th December 2011[/editline] Ta det som en komplimang, med tanke på att jag gillar 4chan
[QUOTE=PrusseluskenV2;33614413]definera 4chan äre /b/ du menar[/QUOTE] Rent allmänt. Man är anonym och det finns väldigt få regler, på grund av detta är alla helt och hållet ärliga om sina åsikter hela tiden och säger precis exakt vad de vill hur förolämpande eller opassande det är, eftersom man blir van vid det tar man inte illa upp av det och man kan diskutera saker som vanligtvis är för känsligt på andra ställen eller göra skämt som vanligtvis inte skulle vara accepterade på andra forum, och eftersom man är anonym behöver man heller aldrig oroa sig över att skämma bort sig genom att säga något dumt eftersom ingen vet vem du är. Det är de internet forumet med så nära total yttrande frihet man någonsin kan komma innan det blir illegalt. /b/ däremot har vart helt värdelöst sedan scientologi raiderna. Jag besöker mest bara /v/, /d/ och /gif/.
[QUOTE=Luafox;33614493]/d/ är ju jättetrevligt[/QUOTE] Lite för mycket Futa för min smak, men annars ganska okay.
[QUOTE=Gooztr;33614169]I skogen utanför Tranås, Småland.[/QUOTE] GRANNE!
jag tar illa upp av att jämföras med 4chan
futa är ju bäst
Bulgur äger.
bulgur smakar grus. Couscous med
[QUOTE=TurbisV2;33614557]futa är ju bäst[/QUOTE] Tycker bara inte om dem av någon anledning. Jag gillar crossdressing, transvestiter, tjejer, killar, men inte futa. De påminner mig alldeles för mycket om The Thing.
[QUOTE=Simski;33614506]Lite för mycket Futa för min smak, men annars ganska okay.[/QUOTE] remember, /d/ is for dickgirls
[QUOTE=thelinx;33614716]remember, /d/ is for dickgirls[/QUOTE] Sant, men jag tycker bara det finns alldeles för mycket av det. Visst okay att man postar dickgirls på /d/, men de gör ju konstant nya dickgirl trådar för varje minsta lilla fetish. Skulle vart bättre om de höll det till 2 eller 3 trådar, istället för att göra en dickgirls thread för femdom, en dickgirls för autofellatio, en dickgirls för fötter, en dickgirls för bukkake, en dick girls för futa on girl, en dickgirl för trekanter, en dick girl för graviditet, etc.
va
har träningsvärk jag måste röra mer på mig än en gång i månaden
[QUOTE=PrusseluskenV2;33614877]tack, det räcker med dickgirls nu[/QUOTE] det är aldrig tillräckligt
[QUOTE=TurbisV2;33614915]har träningsvärk jag måste röra mer på mig än en gång i månaden[/QUOTE] Varför är du inte på steam >:C
för min bror anv'nder min dator [editline]7th December 2011[/editline] jag har en fisig laptop han släpade med sig
[QUOTE=PrusseluskenV2;33614877]tack, det räcker med dickgirls nu[/QUOTE] är du rädd att din mama ska läsa skärmen över axeln på dig [release][h2]DICKGIRLS DICKGIRLS DICKGIRLS DICKGIRLS DICKGIRLS DICKGIRLS[/h2][/release]
[QUOTE=TurbisV2;33615007]för min bror anv'nder min dator [editline]7th December 2011[/editline] jag har en fisig laptop han släpade med sig[/QUOTE] Okay :(
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.