• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=thelinx;33700587]du kan ju inte länka till en attachment i din gmail noob[/QUOTE] Att jag är en noob är väl inga nyheter? Nu har jag fixat det, dock.
hallon saft blå bärs paj kött färs sås
jag fixar julavatars åt folk det är underhållande.
Dricker glögg, äter lussebulle och skriver på ett program som tar över alla mobiler på skolans öppna WiFI (bara när dom ansluter, för nu) Endast i sverige
[QUOTE=Tobba;33703780]Dricker glögg, äter lussebulle och skriver på ett program som tar över alla mobiler på skolans öppna WiFI (bara när dom ansluter, för nu) Endast i sverige[/QUOTE] Såhär gör jag: [media]http://www.youtube.com/watch?v=Z5nnrpki5FM[/media]
jag fick glögg och lussekatt när jag gick in på hemköp idag! :D
Pfft, hemköp
fu
Hemköp mäster livsmedelsbutik. Efter daglivs i fridhemsplan <3
Jag kör Coop, då de är mina vänner och säljer mig julmust för 6:-/1.5L.
Coop extra ligger närmare mitt hus och har en särskild kok-korv som jag är förtjust i men som inte finns på Ica, Ica däremot har färskare bakelser och har även min favorit smak på festis som inte finns på Coop. Så det beror lite på vad jag känner för.
[QUOTE=Simski;33704630]Coop extra ligger närmare mitt hus och har en särskild kok-korv som jag är förtjust i men som inte finns på Ica, Ica däremot har färskare bakelser och har även min favorit smak på festis som inte finns på Coop. Så det beror lite på vad jag känner för.[/QUOTE] Sibylla på burk best kokkorv
[url]http://humblebundle.com[/url] Bumble Bundle 4 är ute nu!
oo, jag som vill ha smb, men jag har ju inget kort så kan inte köpa online, lol.
Borde skriva bokrecension nu, den är tills på torsdag. Nah fuck it, spela humbe bundle 4 istället [editline]13th December 2011[/editline] Och jag har råd med 5 st 0,01$ bundles till :dance:
[QUOTE=dije;33705362]Borde skriva bokrecension nu, den är tills på torsdag. Nah fuck it, spela humbe bundle 4 istället [editline]13th December 2011[/editline] Och jag har råd med 5 st 0,01$ bundles till :dance:[/QUOTE] kan jag få en plees
[QUOTE=KillerTele;33705354]oo, jag som vill ha smb, men jag har ju inget kort så kan inte köpa online, lol.[/QUOTE] Du får en kopia av mig, kan dock inte pröjsa så du får alla spel, fattig man just nu.
wat är det inte bara att betala 0,1 dollars [editline]13th December 2011[/editline] ah såg hur det var nu, lugnt det, skulle inte spelat dem ändå
För $4.85 får man Gratious Space Battles och Cave Story+ också. Men chilla en sekund så pmar jag dig en kod!
[QUOTE=jomt1234;33705418]För $4.85 får man Gratious Space Battles och Cave Story+ också. Men chilla en sekund så pmar jag dig en kod![/QUOTE]jag skulle ju det :(
jag kan ta två hihi, jag behöver en födelsedags present åt en polare hiih
done
pruttar som betalar 1 cent för de
[QUOTE=Nintendo-Guy;33705633]pruttar som betalar 1 cent för de[/QUOTE]Har bara 0,08$
jag får inget email med linken för spelen :<<<<<
jag mår skitbra [editline]13th December 2011[/editline] jag sparkar på hemlösa ibland
Jamen jippi. Jag fick en böter från SL för att jag lånade min brors kort, även trots att vi båda har studentkort (min brors är ett sådant man kan resa på lite senare, det är den skillnaden som finns). Och, vad jag förstått, behöver man betala innan man kan överklaga, och jag har inte 1200 kr över att betala! Och jag har då 10 dagar på mig att betala! Varför greps jag plötsligt av en märklig önskan att betala dem med en molotov cocktail?
slå på trean konstigt folk :I
jag har ingen tv.
Jag köpte Humble Bundle för mer än avarage. Det låg på 4.92. Jag betalade 4.93, allt till charity. Jag är hjälte.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.