• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
jag har en tv men den är bara kopplad till en ps2 för jag har inga kanaler
men... kolla ändå konstiga folk
[QUOTE=Herr Sven;33706168]Jamen jippi. Jag fick en böter från SL för att jag lånade min brors kort, även trots att vi båda har studentkort (min brors är ett sådant man kan resa på lite senare, det är den skillnaden som finns). Och, vad jag förstått, behöver man betala innan man kan överklaga, och jag har inte 1200 kr över att betala! Och jag har då 10 dagar på mig att betala! Varför greps jag plötsligt av en märklig önskan att betala dem med en molotov cocktail?[/QUOTE] mm så fungerar alla böter. även t.ex betalningar till radiotjänst som ska överklagas måste betalas före sista betalningsdag. hur ska du överklaga? kortet är ju personligt
AaaAAAGH kan fan knappt kolla på det, jag vrider och vänder mig i soffan när jag tittar
[QUOTE=http://www.tv.nu]Svenskars hemliga liv 22:00 - 23:00 Idag, 13 december 2011 Svensk dokumentärserie från 2011. Säsong 1. Avsnitt 7 av 8. Michaela, Jean-Pierre och Sara älskar 1800-talet. Det handlar dock om en speciell version av det sena 1800-talet. Kimberly är en av de svenskar som lägger ned mycket tid på att skapa fantasifulla dräkter i sin förvandling till olika figurer ur TV- och dataspelens mångfacetterade universum. Ända sedan Nathalie träffade Lisebergskaninen har hon känt att hon vill klä sig som sina favoritdjur, varg och tiger. För henne handlar det om mer än en kostym. Hon identifierar sig med dessa djur på ett mer spirituellt plan.[/QUOTE]
[QUOTE=jomt1234;33706883][/QUOTE] fucking idiots, idiot hippies everywhere.
jag klär mig i hundkostym och kissar på gatan
Fan, det skulle jag viljat se :v:
att se henne ta på sig sin furykostym och se henne yla var så jävla awkward
ska såva nu
[QUOTE=TippZ;33707267]att se henne ta på sig sin furykostym och se henne yla var så jävla awkward[/QUOTE] Jag tror inte det finns något sätt att se någon i en fursuit utan att det är extremt awkward.
de enda som var normala var de som klädde sig ut till steampunkare... eller, ja, inte normala men vettiga
[QUOTE=Cuel;33706668]mm så fungerar alla böter. även t.ex betalningar till radiotjänst som ska överklagas måste betalas före sista betalningsdag. hur ska du överklaga? [B]kortet är ju personligt[/B][/QUOTE] Det är just det de inte är. I varje fall enligt SL's hemsida och en biljettkontrollant jag frågade om detta.
Hur kunde du då få böter? Enligt metro.se och någon blogg som dök upp på google är studentkort iaf personliga.
[QUOTE=Simski;33707312]Jag tror inte det finns något sätt att se någon i en fursuit utan att det är extremt awkward.[/QUOTE]Men... men... men... men... [editline]u faget[/editline] ...Skyrim?
Stiga up 05:30 är inte så dåligt som jag förväntade mig.
[QUOTE=PowerBall v1;33714785]Stiga up 05:30 är inte så dåligt som jag förväntade mig.[/QUOTE] Gjorde det hela sommaren. De första morgonarna gick bra. Sen blev det skit och jag bestämde mig för att jag aldrig skulle skaffa mig ett arbete där jag inte sätter mina starttider själv.
Det bästa med det är känslan att ha en hel dag framför sig.
Äh, dagar är överskattade /nattmänniska
[QUOTE=jomt1234;33715196]Äh, dagar är överskattade /nattmänniska[/QUOTE] Agreed. Å andra sidan satte jag faktiskt självmant larm idag trots att jag inte hade någon tid att passa. Man hinner plugga så mycket mer om man kommer igång 09:00 istället för 12:30.
[QUOTE=Cuel;33708370]Hur kunde du då få böter? Enligt metro.se och någon blogg som dök upp på google är studentkort iaf personliga.[/QUOTE] Jag har inte en blekaste aning.
Dagens musik som inte en jävel bryr sig om eller har orken att lyssna på [url]http://en.vpleer.ru/index.php?q=magamet[/url] är absolut inte min musiksmak men då och då kommer det förbi en låt som jag verkligen gillar att lyssna på som inte gör att jag får ont i nacken! (technomusik ger mig nackont) Rysk technomusik och utav den anledningen så finns den tydligen inte att finnas på något vettig sida, men länken är säker, kör bara igång Magamet - LSDream! Även, det är dumt o äta spaghetti o köttfärssås vid datorn för nu har det skvätt sås överallt!
nu är det en till indie bundle men jag tror inte den ger steam nycklar så bewär om du är mesig som jag [editline]14th December 2011[/editline] [url]http://www.getgamesgo.com/little-big-bunch[/url] [editline]14th December 2011[/editline] [QUOTE=Luafox;33716813]jag fick gratis bullar och kaffe från ica flyttfika kallade de det kuponger fuck yeah[/QUOTE]jag får fika hos mormor en gång i veckan :3
[QUOTE=TurbisV2;33716850]nu är det en till indie bundle men jag tror inte den ger steam nycklar så bewär om du är mesig som jag [editline]14th December 2011[/editline] [url]http://www.getgamesgo.com/little-big-bunch[/url] [editline]14th December 2011[/editline] jag får fika hos mormor en gång i veckan :3[/QUOTE] Den gav visst steamnycklar.
Så råkar man stå överst i Top contributors på Humble Indie Bundle. Aww yeah!
[QUOTE=Foreman42;33717991]Så råkar man stå överst i Top contributors på Humble Indie Bundle. Aww yeah![/QUOTE] [QUOTE]1. @HumbleBrony Bundle $4,500.00[/QUOTE] [img]http://f.braxupload.se/2sz1dy.jpg[/img]
money well spent
Money I won't even miss.
Alltså, jag bidrog till summan. Det där är inte bara jag.
som att säga till polisen att [b]allt[/b] knark i påsen inte är ditt!
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.