• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
Jag är ljug
ljuga, jag gör. [img]http://images.wikia.com/starwars/images/e/e0/Yoda_SWSB.jpg[/img]
[QUOTE=TurbisV2;33723123]jag tål inte åsikter[/QUOTE] Min farmor sa något helt underbart till min pappa i förrigår. "Alla har rätt till sin egen åsikt, men håll käften om den".
Jag hatar allt och alla!
[t]http://dl.dropbox.com/u/22107915/Photo0039.jpg[/t] everyday I'm shaffolding
Intressant... Tydligen stämmer jag in på aspekter av genderfluid och guydyke. Heterolutande Panromantiskt asexuell part-cis genderfluid delvis guydyke... Perkele, det börjar bli komplext.
Jag gillar inte människor, jag vill bara att dom kastar pengarna i ansiktet på mig när jag jobbar och drar därifrån.
Jag älskar allt som lever förutom det man inte får äta. Så jag hatar människor. [editline]15th December 2011[/editline] Idag upptäckte jag något stort. Klipper man isär baconskivorna i två delar så får man dubbelt så mycket. Naajs! :D
Årets nobelpristagare i kemi föreläser på Chalmers i dag för allmänheten, funderar på att gå
Så jävla tröttsamt att läsa artiklarna om lördagens "Demonstrationskaos" i de stora tidningarna... Det enda de verkar bry sig om är att det kastades saker mellan demonstranterna och motdemonstranterna. Jag var i motdemonstrationen närmast mynttorget, och jag kan vittna till att det kastades saker från båda sidor (själv stod jag bara och viftade med min svarta flagga), men folk verkar ha fått idén att det var motdemonstranterna i [B]helhet[/B] som kastade saker. Det stämmer ej. Det mesta som kastades skickades iväg av AFA och Rättvisepartiet, två grupper som ej direkt är kända för sitt lugna barfota spelande av Kumbaya i parker. En blir ju smått trött på större tidningars sensationslusta ibland.
Jag svarade på spam: [quote] Från: Cecilia Bengtsson <mail@n.vinstpost.se> Till: [email]frederikmathiason@yahoo.se[/email] Skickat: torsdag, 15 december 2011 13:10 Ämne: Angående dina barn! Grattis! Frederik Vi har precis konstaterat att du svarade rätt i vår förra tävling och att du använde den här adressen: [email]frederikmathiason@yahoo.se[/email] Vi ger dig nu möjlighet att få 3 500 kr extra i barnbidrag under de nästkommande 7 åren! (Totalt 100 000 kr) Det är väldigt viktigt att du reagerar snabbt på den här möjligheten då du inte är den enda som har svarat rätt och vi skickar efter 24 timmar vidare möjligheten till nästa person i raden! _______________________________________________________________________________________ Hejsan. Mina sju barn arbetar redan för mig likt slavar, och skulle det inte varit för dem så hade jag inte kunnat överleva. Sju gånger har jag varit nära döden, och alla gånger har mina barn räddat mig. Jag är glad över denna prispeng som ni skickar mig och det hjälper. Då kan Hjalmar äntligen få ta ledigt över helgerna i kolgruvan. Det blir skönt för honom. Förresten, era jävla fittor, om ni ger mig 3500:- i månaden, i sju år så blir det fan inte 100 000. Räkna på det själva era jävla pund. Så förbannat svårt är det inte. 3 500 x 12 = 42 000, 42 000 x 7 = 294 000. Ni ska fan inte komma hit och ljuga om att ni bara ska ge mig 100 000 när ni blir skyldig mig tre gånger så mycket i själva verket. Så kör upp en gurka i arslet och hoppas du avlider. [/quote]
GRATTIS FREDERIK!
I'm rich! I'm rich bitch!
Prata svenska för helvete. Det kan finnas folk som inte kan engelska.
fick gymnasiekatalogen med alla örebros klassfoton min skola har minst och sämst tjejer har jag kommigt fram till ayyuoop
Klaga inte, vi hade bara en enda tjej och hon var inte den bästa heller.
[QUOTE=Killeen;33733577]Klaga inte, vi hade bara en enda tjej och hon var inte den bästa heller.[/QUOTE] flåt men det är typ max 5-10% tjejer på min skola
[IMG]http://i.imgur.com/5JUHZ.png[/IMG] Jag vill inte leva här längre.
[QUOTE=PowerBall v1;33733436]Prata svenska för helvete. Det kan finnas folk som inte kan engelska.[/QUOTE] Går du möjligtvis i förskolan?
[QUOTE=Luafox;33733847]unfriend[/QUOTE] Går tyvärr i samma klass som honom.
[QUOTE=Starship;33733880]Går tyvärr i samma klass som honom.[/QUOTE] Slap him and slap him good.
[QUOTE=Starship;33733880]Går tyvärr i samma klass som honom.[/QUOTE] Holmgång med honom i skolkorridoren. Nekar han så är han ju niding.
[QUOTE=Starship;33733880]Går tyvärr i samma klass som honom.[/QUOTE] unfriend ändå
Ha sex med honom
jag ska ta skoterkort i januari, det är bra.
Jag har pre access till SWTOR nuuuu~~ sndgjwrobhnaetogbaeskgbhdv6rlyhsrogjnrhgja
jag har iunte köpt det än det blir nog efter julen
Jag har kursprov på svenska i morgon and I barely know svenska. Silly me.
har estlänningar svenska i skolan?
Tror inte det.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.