• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
Jag kan inte sjunga, jag kan gunga. Dags att cykla tebax till lanet, då
drog du hem wat
Sålde tidningar, nu har man 78kr till godiskassan
fortfarande ingen snö Q_Q
[QUOTE=Confuzzed Otto;33764351]Sålde tidningar, nu har man 78kr till godiskassan[/QUOTE] När du säger att du säljer tidningar tänker jag på en sån här unge [img]http://f.braxupload.se/x30rw8.jpg[/img]
[QUOTE=booster;33763821]idaa ska de inte drikkas öl :([/QUOTE] Äsch. Let's grab one of those Hobgoblins from the fridge.
[QUOTE=JohanGS;33756091]Inga problem, sir! Vad gör man i Estland när man vill ha kul?[/QUOTE] du har billig öl och attraktiva kvinnor som kommer till svenska män
[QUOTE=Foreman42;33765555]Äsch. Let's grab one of those Hobgoblins from the fridge.[/QUOTE] Jag har velat smaka Hobgoblin ett tag, är det gott?
[QUOTE=Maagiline;33765631]du har billig öl och attraktiva kvinnor som kommer till svenska män[/QUOTE] mitt efternamn är estniskt, blir jag populär där då?
[QUOTE=Akuma_lektro;33765695]mitt efternamn är estniskt, blir jag populär där då?[/QUOTE] ja
[QUOTE=Maagiline;33765631]du har billig öl och attraktiva kvinnor som kommer till svenska män[/QUOTE] Kommer eller [I]kommer[/I]?
[QUOTE=JohanGS;33765887]Kommer eller [I]kommer[/I]?[/QUOTE] båda ;-)
[QUOTE=Akuma_lektro;33765920]båda ;-)[/QUOTE] Ska vi åka till Estland? ;'>
Estland e gay
estland festland?
[QUOTE=booster;33765975]Estland e gay[/QUOTE] finns det något land finland inte hatar???????????????????????????+
[QUOTE=Akuma_lektro;33766053]finns det något land finland inte hatar???????????????????????????+[/QUOTE] Estland
jag hatar finland [editline]17th December 2011[/editline] de pratar bögigt
[QUOTE=booster;33766144]Estland[/QUOTE] så finland är gay för estland????????????????????
vad är det med allt hat mitt i allt? Sweden = Haters
[IMG]http://i.cubeupload.com/Fx245W.jpg[/IMG] Hittade lite fasanspår i snön.
[QUOTE=booster;33766473]vad är det med allt hat mitt i allt? Sweden = Haters[/QUOTE] nä men alla finnar på internet är typ HaTeRs
Kaikki soumalaiset ovat vihaajat!
[QUOTE=KillerTele;33765632]Jag har velat smaka Hobgoblin ett tag, är det gott?[/QUOTE] Det är det. En mörk och god ale med trevlig karaktär. Tyvärr börjar jag tröttna lite på Hobgoblin nu men det beror på att jag har druckit en hel del den senaste tiden.
[QUOTE=booster;33766629]Kaikki soumalaiset ovat vihaajat![/QUOTE] nej [editline]17th December 2011[/editline] finländare äslakr sverige i hemlighet som en storebror
[QUOTE=booster;33763821]idaa ska de inte drikkas öl :([/QUOTE] idag ska det drickas öl, min käre vän
Sverige tycker att Finland är en lillebror som är asjobbig
[QUOTE=booster;33766473]vad är det med allt hat mitt i allt? Sweden = Haters[/QUOTE] du kan ju inte äns finska!!! [editline]17th December 2011[/editline] jävla landsförrädare!!! [editline]17th December 2011[/editline] UHAGHAGHHHHHHHHH HAAAAT [editline]17th December 2011[/editline] [QUOTE=JohanGS;33767020]Sverige tycker att Finland är en lillebror som är asjobbig[/QUOTE] för det är sant ;)
hatar finland. Vore det inte för vår ascoola utbildning, skulle jag farit bort. [editline]17th December 2011[/editline] Speaking of utbildning. Såg på "Världens bästa skitskola" förra veckan. Wtf is up Sverige?
[QUOTE=booster;33767136]hatar finland. Vore det inte för vår ascoola utbildning, skulle jag farit bort. [editline]17th December 2011[/editline] Speaking of utbildning. Såg på "Världens bästa skitskola" förra veckan. Wtf is up Sverige?[/QUOTE] vad är det för nåt [editline]17th December 2011[/editline] hittade på ur play kollar nu
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.