• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=Satyria;33607653] Jo det är klart den kan funka igen. Jag misstänker att du måste installera om CMOS BIOS inställningarna till default genom MOBOskaparens hemsida eller liknande, en enkel googlesökning borde leda dig på rätt spår. Samma eller uppdaterad moderkortsmjukvara lixom. Det finns manualer om hur man gör det genom startup med antingen USB eller skivor. Om du verkligen tog ut batteriet och resettade CMOS och det inte finns någon backup har moderkortet ingen aning om hur den ska agera och [B]kan vara därför[/B] ingenting händer vid startup.[/QUOTE] cmos ställs tillbaka till fabriksinställningarna om du tar bort batteriet/flyttar om jumpern
[url]http://www.killingfloorthegame.com/xmas2011/[/url] yess
yessssssss [editline]7th December 2011[/editline] hur?? [url]http://www.hui.se/arets-julklapp[/url] jag tar hellre något mer användbart. mat är så .. vardagligt
[QUOTE=KillerTele;33609510]nej för då skulle jag ha haft runt 8k posts nu[/QUOTE] Jag skulle ha typ 30000 då lol
[QUOTE=archie200034;33609056]Det är väl tvärtom, GD är en dålig version av GMF[/QUOTE] Mjeh, pest eller kolera. Visst det finns ibland mer intressanta trådar i GMF, men det finns även betydligt mer grupp runkande och skit postande.
[QUOTE=Satyria;33607653] Det ska inte behövas om datorn inte går att starta öht pga BOIS inställningarna. Om han kan nå BIOS utan att resetta CMOS kan han ju ändra hertzen internt via startup. [editline]7th December 2011[/editline] Jo det är klart den kan funka igen. Jag misstänker att du måste installera om CMOS BIOS inställningarna till default genom MOBOskaparens hemsida eller liknande, en enkel googlesökning borde leda dig på rätt spår. Samma eller uppdaterad moderkortsmjukvara lixom. Det finns manualer om hur man gör det genom startup med antingen USB eller skivor. Om du verkligen tog ut batteriet och resettade CMOS och det inte finns någon backup har moderkortet ingen aning om hur den ska agera och [B]kan vara därför[/B] ingenting händer vid startup. [/QUOTE] Vet inte ens vad du försöker säga. Borttagning av batteriet gör så att BIOS resettas till default. Det är inte så att BIOS tas bort. Det du snackar om kallas för att flasha BIOS, och det är en helt annan sak.
[img]http://i.imgur.com/UadHdl.jpg[/img]
[QUOTE=Simski;33609896]Mjeh, pest eller kolera. Visst det finns ibland mer intressanta trådar i GMF, men det finns även betydligt mer grupp runkande och skit postande.[/QUOTE] vad är det för fel på grupprunk :(
Hjäääälp mig! Vad ska jag söka för utbildning till nästa höst? :(
sjuksköterska
[QUOTE=Gredditt;33610521]Hjäääälp mig! Vad ska jag söka för utbildning till nästa höst? :([/QUOTE] korvförsäljning
[QUOTE=Cuel;33610556]sjuksköterska[/QUOTE] Nä... Det pluggar min syster till. Skulle nog inte trivas som det ändå haha [editline]7th December 2011[/editline] [QUOTE=Akuma_lektro;33610587]korvförsäljning[/QUOTE] JA, bra idé!
[QUOTE=Gredditt;33610620]Nä... Det pluggar min syster till. Skulle nog inte trivas som det ändå haha [editline]7th December 2011[/editline] JA, bra idé![/QUOTE]Byt utbildning med din syster då :v: [editline]7th December 2011[/editline] Fast att bli korvförsäljare passar bra på dig, yoda! En korv, du vill ha?
En ny term jag kommit på: [B]Asperger Sue-Problemet[/B] När en fördom om att en aspergare har AS som enda diagnos resulterar i dålig anpassning för personer med dubbeldiagnoser och/eller relaterade problem. En av anledningarna till att jag brukar säga att min ADHD har lett till fler problem än min AS är att detta är väldigt vanligt i s.k. specialanpassade klasser.
[QUOTE=dije;33610741]Byt utbildning med din syster då :v: [editline]7th December 2011[/editline] Fast att bli korvförsäljare passar bra på dig, yoda! En korv, du vill ha?[/QUOTE] Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to korv.
[QUOTE=PrusseluskenV2;33610735]Kom nyss hem ifrån läkaren. Han ska visstnog kontakta en psykolog som kan skicka mig till Rikshospitalets TG-avdelning. känns bra mannen[/QUOTE] urk sykologer :(
[QUOTE=TurbisV2;33610828]Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to korv.[/QUOTE] Vilka hjärtlösa varelser Jedi måste vara. Anakin fick inte ens sakna sin mamma :( Gör man det så blir man ond. There is no other way,
[QUOTE=PrusseluskenV2;33610836]Du kan dö av att äta korv glöm aldrig det, gredditt[/QUOTE] Never forget, I shall. Eat with great caution, yeeees.
[img]http://i.imgur.com/L3Qqp.png[/img] är pojken seriös
lol
jag hatar mlp ungefär lika mycket som jag hatar att vakna upp på morgon och till min fasa se att kaffet är slut
jag älskar att hata saker
[QUOTE=TurbisV2;33611008]jag älskar att hata saker[/QUOTE] Samma här! Och folk, jag hatar folk!
jag hatar allt
[QUOTE=TurbisV2;33611008]jag älskar att hata saker[/QUOTE] jag med. [editline]7th December 2011[/editline] speciellt saker som folk älskar
[QUOTE=TurbisV2;33611362]jag hatar allt[/QUOTE] [url]http://open.spotify.com/track/7q47I8jjg1PfvYGNF3nxHu[/url]
[QUOTE=Akuma_lektro;33611381]jag med. [editline]7th December 2011[/editline] speciellt saker som folk älskar[/QUOTE] jag hatar folk som hatar saker som folk älskar!
[QUOTE=TurbisV2;33611528]jag hatar folk som hatar saker som folk älskar![/QUOTE] kiss me you fool
Jag hatar när det inte är snö på vintern. Ingen snö förstör hela julstämningen för mig. Får damp i anus.
har ingen snä här :c
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.