• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
transgender
oh lol
Vet någon vart man kan skaffa ljusprisma och dylikt? Sånt som man har hållt på med under fysiklabbar i skolan, alltså såna där kuber och trianglar som reflekterar och bryter ljus. Skulle man kunna kalla det för ett "ljusset"?
[QUOTE=PrusseluskenV2;33617936]hoppas det är lugnt[/QUOTE] skulle det spela nån roll för oss :o`?
[QUOTE=PrusseluskenV2;33617936]hoppas det är lugnt[/QUOTE] Betyder det att hur du än gör är du homo?
[QUOTE=archie200034;33618001]Betyder det att hur du än gör är du homo?[/QUOTE] lol, klurig
[QUOTE=PrusseluskenV2;33618012][url]http://www.guldenophthalmics.com/ccp7/Prisms[/url] [url]http://www.plasticoptics.com/[/url] [url]http://eshop.haagstreituk.com/orthoptic-equipment/prisms/individual-plastic-prisms[/url] prismor bara "plastic/glass prisms" eller nåt?[/QUOTE] Helvete vad dyrt.
Varför vill du vara kvinna för? Det verkar rätt lejm IMO [editline]7th December 2011[/editline] Ta inte illa upp, jag är bara nyfiken
[QUOTE=PrusseluskenV2;33617936]hoppas det är lugnt[/QUOTE] Från mig kan man garantera tolerans. Jag hatar homo- bi- och transfober av hela mitt hjärta och min syn på min egen könstillhörighet är "Bryr mig inte så värst". :)
Han vill laga mat! Nej dålig humor, förlåt prusse <3 Ingen skulle väl bry sig här, alla får vara som de vill!
[QUOTE=PrusseluskenV2;33618069]du kanske bara borde kolla efter såna sett som dom har på skolar och så[/QUOTE] Jag kanske kan fråga min fysiklärare, han borde veta, han har en massa såna själv.
[QUOTE=archie200034;33618110]Varför vill du vara kvinna för? Det verkar rätt lejm IMO [editline]7th December 2011[/editline] Ta inte illa upp, jag är bara nyfiken[/QUOTE] Transgender innefattar ej bara MTF/FTM-Transsexuella vettu. Det innefattar även bl.a. intersexuella, genderqueers, androgyner, third gender et cetera.
[QUOTE=PrusseluskenV2;33618155]handlar inte om att jag "vill vara kvinna" för att säga det på et kliché sätt så är jag en kvinna i en mannskropp[/QUOTE] tycker du inte om din snåp
jag är en katt voff
vadå hehe jag bara undra
eh
he
prusse, pratar om att han är tjejpojk som om alla redan visste, tar illa upp när man skämtar
hej pojkar och flickan
[QUOTE=PrusseluskenV2;33618155]handlar inte om att jag "vill vara kvinna" för att säga det på et kliché sätt så är jag en kvinna i en mannskropp[/QUOTE] Vadå har du ingen åsikt i frågan?
Dear Ipod... [B]Sluta vara Buggig.[/B]
jag har ingen mp3 spelare
[QUOTE=KillerTele;33624167]jag har ingen mp3 spelare[/QUOTE] Vad hände med den då?
den gick sönder för den var av så hemsk kvalitet, sen råkade jag bryta av den på mitten
[QUOTE=TurbisV2;33616038]prusselusken = pusselkursen [editline]7th December 2011[/editline] turbis = surt bi[/QUOTE]jag då? kör med "nissehutt", inte dije
varför sitter du på en mac
tuthissen [editline]8th December 2011[/editline] [QUOTE=KillerTele;33624270]varför sitter du på en mac[/QUOTE] för de alstrar värme och det är skönt om baken
[QUOTE=KillerTele;33624270]varför sitter du på en mac[/QUOTE]för det är min laptop <3 mac
[b]GOD MORGON ALLA MINA STARKA MÄN[/b] och prusse. [editline]8th December 2011[/editline] och dije applefag.
och lua
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.