• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
V. Trött V. Sugen på någon fet/god mat V. Äta det . Kåt. BARA EN KVAR PÅ LISTAN VAFAN
[QUOTE=Gythor;33628759]Enligt min mening så finns det inget kul att göra med en iPhone. Den känns alltför vanlig, ospeciell, inget att utforska, inga häftiga funktioner, etc. Det är inget som är speciellt med den. I övrigt har den en förhållandevis liten skärm i relation till telefonens storlek i sig. Bluetooth fungerar inte som det ska, menyerna är opåverkbara och allt som skulle vara potentiellt kul till den kostar. Några av mina argument till att våga vägra iPhone. Och dessutom bor jag nu i Stockholm där varenda jäkel har iPhone. Ingen fantasi hos folk längre.[/QUOTE] skulle skicka en grej till en kompis som hade bluetooth "jag har inte bluetooth" jag: "what" sen hittade jag bluetooth funktionen i den, och skulle skicka bilden men då gick det inte para ihop telefonerna för iphone ville inte känna igen min tele
aeris! JAG TRODDE DU VAR [sp]DÖD[/sp]
[QUOTE=TippZ;33628876]skulle skicka en grej till en kompis som hade bluetooth "jag har inte bluetooth" jag: "what" sen hittade jag bluetooth funktionen i den, och skulle skicka bilden men då gick det inte para ihop telefonerna för iphone ville inte känna igen min tele[/QUOTE] Jo, iPhonens blutooth kan, by default, inte skicka/ta emot filer, eftersom Apple vill göra allt i sin makt för att förhindra fildelning. Bluetooth är en av de största bovarna, tycks det, och således ska en spärr införas. Skittelefoner.
[QUOTE=TurbisV2;33628881]aeris! JAG TRODDE DU VAR [sp]DÖD[/sp][/QUOTE] Använde ett RL-gameshark. Mitt ordförråd blev lite begränsat efteråt så jag får hålla mig till samma meningar om och om igen. :C
ah vet hur det känns :/
[QUOTE=Aeris;33629019]Använde ett RL-gameshark. Mitt ordförråd blev lite begränsat efteråt så jag får hålla mig till samma meningar om och om igen. :C[/QUOTE] what
[QUOTE=Aeris;33629019]Använde ett RL-gameshark. Mitt ordförråd blev lite begränsat efteråt så jag får hålla mig till samma meningar om och om igen. :C[/QUOTE] Jag förstår inte
I och med att hon upplivades med fusk så har hon inga skrivna lines efter sin död, och måste återanvända sina gamla lines :>
err
va
FFVII-referens :D
hej
Någon som joinar på lite sven coop? Blev sugen på lite nostalgi!
ge mig hl1 :(
om jag ger dig två, blir det hl2 då?
med den logiken så kan jag dela mitt hl2 och få 2x hl1.
Jag kan också ta en kopia hl1, sven coop verkar kul!
om jag hade råd så hade jag delat jämnlikt mellan mina bröder, men så är det dock inte D:
om man kombinerar två half life så får man väl full life? eller?
[QUOTE=GreenLeaf;33629699]om man kombinerar två half life så får man väl full life? eller?[/QUOTE] Tre kvarts life
jag har gunman chronicles ;)
Turbis, säg till din jude bror att han får ge dig den bra datorn nu så du kan spela :(
HAHAA JAG FATTAR OCH HAR INTE ENS SPELAT FF [editline]8th December 2011[/editline] [QUOTE=Gythor;33629439]I och med att hon upplivades med fusk så har hon inga skrivna lines efter sin död, och måste återanvända sina gamla lines :>[/QUOTE] fuck varför var det en till sida
[img]http://laskeblaskan.files.wordpress.com/2011/11/apotekarnes-julmust.jpg[/img] Gott
wtf julmust på burk nej
det kanske är gott? [editline]8th December 2011[/editline] fan same shit
[QUOTE=Nintendo-Guy;33630704]wtf julmust på burk nej[/QUOTE]jo det är ju gött fast på flaska är bäst
glasflaska > burk > pet flaska
[QUOTE=KillerTele;33631667]glasflaska > burk > pet flaska[/QUOTE]En kompis köpte Willys julmust han sa "fyfan va gott det är" jag sa "usch willys julmust" han sa "den var billig, vi fick 12 liter för 15 kr" jag sa "bättre att köpa en god" han sa *inget*
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.