• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=dije;33953856]Jag är elak mot ett äldre barn :wink:[/QUOTE] SSSSSSSSSCH
är du ÄNNU yngre än mig? :wink:
Children doing children-stuff. With children. Håhå jaja.
man child
[QUOTE=Herr Sven;33954014]Children doing children-stuff. With children. Håhå jaja.[/QUOTE] åh ont i ryggen har man också. hujedamej [editline]29th December 2011[/editline] alla dessa veckor med konstant skyrim gjorde mig gott, nu när det är tråkigt kan jag äntligen spela minecraft igen!
omg
[QUOTE=Luafox;33955718]det äger :3[/QUOTE] det gör verkligen det! synd bara att jag spelade sönder det så fruktansvärt. måste vänta på att alla moddar och expansioner ska fixa det igen. Ett tips. var beredd på att använda consolcommandos mycket för att ta dig förbi alla buggar, de är en hel del. Även, innan du pillar på mainquestet så rekomenderar jag att du laddar ner en Esbern dialouge fix. det är en bugg som gör att han inte kan prata och gör således mainquesten oklarbar!
IMO hade jag mycket roligare med Arkham City än Skyrim.
[QUOTE=booster;33955881]IMO hade jag mycket roligare med Arkham City än Skyrim.[/QUOTE] jag antar att alla inte kan vara lika awesome som jag.
spelade skyrim idag igen sen efter efter en vecka det släpptes det är roligt, men jag är inte den personen som nötar spel så förmodligen kommer jag bara att spela ett par dagar eller något
Jag kan inte spela det just nu. Jag tyckte det var skitkul att spela och att det var precis vad jag önskat mig efter Oblivion, men ändå har jag bara den känslan att jag är så jävla less på att spela det just nu :S
[QUOTE=Simski;33961988]Jag kan inte spela det just nu. Jag tyckte det var skitkul att spela och att det var precis vad jag önskat mig efter Oblivion, men ändå har jag bara den känslan att jag är så jävla less på att spela det just nu :S[/QUOTE]Bestäm dig för att gå från Riverwood till Markarth :v:
[QUOTE=booster;33955881]IMO hade jag mycket roligare med Arkham City än Skyrim.[/QUOTE] Samma här.
spelade arkham city i typ 2 timmar innan jag var less borde nog klara det i skyrim spelade jag konstant 150 timmar men nu orkar jag inte mer, har inte ens klarat MQ
[QUOTE=dije;33962482]Bestäm dig för att gå från Riverwood till Markarth :v:[/QUOTE] Jag utformade min egna megaquest! efter att ha vrålspelat så är det ganska svårt att hitta de sista riktiga quests som återstår så jag tog till skyrim wikia'n, sökte upp alla quests jag inte gjort än, prickade ut dom på en karta i paint, drog linjer mellan dom och följde sen denna spiral som gick från Whiterun till windhelm till winterhold till dawnstar till morthal till solitude till dragon's bridge till markarth och sen hela vägen över till riften. och på vägen plockade jag upp alla återstående quests.
Skulle på fest hos en kompis på nyår, han ringde precis och sa att han har feber så det blir inte av :(
Jag har återvänt. Med noll brutna ben så är jag kung över backen. Hoppas ni haft en trevlig jul!
[QUOTE=Hellsten;33963031]Jag har återvänt. Med noll brutna ben så är jag kung över backen. Hoppas ni haft en trevlig jul![/QUOTE] du härjar på youtube
du spionerar på mig du va [editline]lol[/editline] jag vill ha såna där havreflarn med choklad på
;)
[QUOTE=Hellsten;33963118]du spionerar på mig du va [editline]lol[/editline] jag vill ha såna där havreflarn med choklad på[/QUOTE] dom är ju goa
ja fast butiken här nere hade bara såna utan choklad >:(
vilka jävla banditer
Slå dem med en bok
Vilken bok?
Bibeln så klart
Nej? Använd Steve Jobs biografin! Alltid kul att döda någon med guden <3 lololololol, men man dödar inte folk :(((
Hamlet. På orginalspråket Klingon. Orelaterat: Idag fyller min broder Ivar 21. Säg Grattis.
Grattis, Herr Svens broder Ivar [editline]30th December 2011[/editline] Och det är inte orelaterat, för detta är ju Allmän diskussion :wink: [editline]30th December 2011[/editline] Och trådens titel, förkortad blir: SAD v19: SäS [editline]30th December 2011[/editline] Vi är alla ledsna :( [editline]30th December 2011[/editline] Oj, min post blev lång
Det var orelaterat till Hamlet på Klingon.
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.