• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=wootmonster;33868600]jag är absolut ingen kärleksdoktor men det där kan inte vara bra i längden.[/QUOTE] Åh, saknat att ni verkligen inte kan ta något på skämt.
Flicka, röker du på?
[QUOTE=Flicka;33868674]Åh, saknat att ni verkligen inte kan ta något på skämt.[/QUOTE] [img]http://f.braxupload.se/af1fxv.png[/img] Det är ORIMLIGT!
[QUOTE=j0ko;33868702]Flicka, röker du på?[/QUOTE] Ohja, bjuder du?
[QUOTE=JohanGS;33868721][img]http://f.braxupload.se/af1fxv.png[/img] Det är ORIMLIGT![/QUOTE] Nej, han som skrev det i min logg frivilligt lilla du.
[QUOTE=Flicka;33868770]Nej, han som skrev det i min logg frivilligt lilla du.[/QUOTE] 1) Jag är längre än dig 2) Manligt av honom, modigt att skriva inför allmänheten också, min nya idol faktiskt
[QUOTE=JohanGS;33868816]1) Jag är längre än dig 2) Manligt av honom, modigt att skriva inför allmänheten också[/QUOTE] 1. Nej 2. Ja, han får knulla iaf
[QUOTE=Flicka;33868837]1. Nej 2. Ja, han får knulla iaf[/QUOTE] 1) Vadå nej? 2) Så ert förhållande, som kommer att vara för alltid, bygger på sex?
[QUOTE=Flicka;33868757]Ohja, bjuder du?[/QUOTE] Visst, ringer dig när du kan gå ut. Eller röker vi hemma hos dig?
Mitt förhållande bygger inte på sex, jag får knulla ändå
[QUOTE=j0ko;33868885]Visst, ringer dig när du kan gå ut. Eller röker vi hemma hos dig?[/QUOTE] Vi kan väl köra hemma hos dig denna gången? [QUOTE=jomt1234;33868893]Mitt förhållande bygger inte på sex, jag får knulla ändå[/QUOTE] +1
pippa är alltid bra
[QUOTE=Flicka;33868918]Vi kan väl köra hemma hos dig denna gången?[/QUOTE] Ja, sover du över då?
[QUOTE=j0ko;33869041]Ja, sover du över då?[/QUOTE] Självklart!
får jag vara med? vi kan titta på skräckfilm
[QUOTE=wootmonster;33869169]får jag vara med? vi kan titta på skräckfilm[/QUOTE] Vågar du det då?
[QUOTE=Flicka;33869050]Självklart![/QUOTE] Bra då säger vi så!, wootonster, absolut inte! vi har varken röka eller plats i sängen för dig (:
[QUOTE=j0ko;33869230]Bra då säger vi så!, wootonster, absolut inte! vi har varken röka eller plats i sängen för dig (:[/QUOTE] Beror på hur stor säng du har? Vi kan även ge honom en vanlig cigg och låtsats att det är röka.
visserligen brukar jag inte posta här mycket men kan nog med rätta säga att ingen saknade er god jul
god jul swefp
önskar jag kunde deleta den här sidan den är nog den sämsta genom tiderna --------------------------------------------------------------------------------------------------ny sida god jul alla
[QUOTE=Nintendo-Guy;33866976]gooooo jul [editline]24th December 2011[/editline] nej lua vad gör du[/QUOTE] va [editline]24th December 2011[/editline] fyfan känns som jag blev överkörd aaaaaaaaaa
Hyvää joulua!
meri kurismasu
jag sa god jul först!!!!
i min värld gjorde jag de [editline]24th December 2011[/editline] [QUOTE=Rzor;33868643]Vi blev tillsammans den 15e Oktober. God jul på er.[/QUOTE] blir det kaviar till jul?
God morgon och god jul, eugh, har inte sovit en sekund inatt så jag undrar hur jag ska orka med denna dag.
God morgon, fuck familjen jag ska spela SWToR
Gud jol [media]http://www.youtube.com/watch?v=_uf5uKbzYww&feature=player_embedded[/media]
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.