• Svensk Allmän Diskussion v19: Svenskar är snoppmänniskor
    19,752 replies, posted
[QUOTE=PrusseluskenV2;33896285]ftfy[/QUOTE]:( [editline]26th December 2011[/editline] bortskämd?
men den är nästan sönder :( [editline]26th December 2011[/editline] fast jag har haft möjligheten att byta till en 4, men har avstått då jag ville använda denna fullt ut
Jag var 155 när jag var 14 år. Nu är jag 22 och fortfarande 155. FY FAN.
[QUOTE=Simski;33895839]Har bara varit på fester ca 2 gånger under mina tonår. Detta trots att ha frågat folk om det vet om det ska vara fest någonstans, om de kan säga till mig om de vet om någon fest någonstans, om de kan bjuda mig om de har fest någon gång, och om jag kan följa med dem på fest.[/QUOTE] jag var aldrig på fest sluta klaga det är jul
jag är 16 cm
[QUOTE=TurbisV2;33896806]jag är 16 cm[/QUOTE]så du är din penis
-snip-
åh vad trött jag blev helt plötsligt godnatt
[url]http://rodastjarnan.com/stridsutrustning/kulsprutelavett-kranstyp-for-fordon-mg3-10687[/url] :psyduck:
[QUOTE=dije;33896822]så du är din penis[/QUOTE] sluta posta
oj fan jag åt en likör choklad nu är jag full
Oj jävlar, orkanvindar här i Borlänge, det blir något nytt för oss Dalmasar [editline]26th December 2011[/editline] 1,83cm Viking masterrace here
1,83 cm? woooot
tiotusentals utan ström läste jag på aftonbladert Edited: jassådu har du micropenis
[QUOTE=TurbisV2;33897702]tiotusentals utan ström läste jag på aftonbladert [editline]26th December 2011[/editline] jassådu har du micropenis[/QUOTE] mikrovågskulor
såna kan man inte ha för många av
[QUOTE=TurbisV2;33897737]såna kan man inte ha för många av[/QUOTE] men om man har 3 då
: |
nu jävlar ska jag bajsa
[QUOTE=VaSTinY;33897651]Oj jävlar, orkanvindar här i Borlänge, det blir något nytt för oss Dalmasar [editline]26th December 2011[/editline] 1,83cm Viking masterrace here[/QUOTE] kom till falun och festa hårt med mig. hur som helst är det helt vindstilla utanför min lägenhet :v:
[QUOTE=KillerTele;33897880]kom till falun och festa hårt med mig. hur som helst är det helt vindstilla utanför min lägenhet :v:[/QUOTE] men hur går det ihop då - ~2 mil därifrån så knakar, skakar och mullrar hela kåken här - och så hade vi 2 sekunders strömavbrott för 20 minuter sen och där sitter du helt lugnt utan vind
[QUOTE=VaSTinY;33897921]men hur går det ihop då - ~2 mil därifrån så knakar, skakar och mullrar hela kåken här - och så hade vi 2 sekunders strömavbrott för 20 minuter sen och där sitter du helt lugnt utan vind[/QUOTE] Ingen aning, buskarna och träden här rör sig minimalt
[img]http://i.imgur.com/jyfqy.png[/img] :v:
Vafan det är 11 grader här i stockholm. Hur i helvete
jag blåser iväg fyi festat och dansat hela kvällen och nu har man tillfällig tinnitus nu är jag trött god natt
Det åskade och dundrade runt midnatt, men jag var ihärdig och fortsatte spela våldsspel
[QUOTE=Luafox;33896788]jag var aldrig på fest sluta klaga det är jul[/QUOTE] Var bara med om att folk över allt runt mig alltid var iväg och festade medans jag satt hemma och hade tråkigt... jaja. Har haft ganska okay jul i alla fall. Mina föräldrar är skiljda, så jag firade jul med mamma och mormor på julafton, och pappa och farmor på juldagen. Farmor och farfrar är också skiljda, så jag och min syster lär åka och fira jul med dem någon dag också. Min styv-pappa är också skiljd, så idag ska vi iväg med hans ungar till deras farmor och farfar. Bäst av allt är, vi hade julbord på lördag hos morsan, vi hade julbord hos farmor på söndag, och vi kommer ganska säkert ha julbord hos min styv-syskons farmor och farfar. Jag älskar julbord <3
[QUOTE=Simski;33902846]Var bara med om att folk över allt runt mig alltid var iväg och festade medans jag satt hemma och hade tråkigt... jaja. Har haft ganska okay jul i alla fall. Mina föräldrar är skiljda, så jag firade jul med mamma och mormor på julafton, och pappa och farmor på juldagen. Farmor och farfrar är också skiljda, så jag och min syster lär åka och fira jul med dem någon dag också. Min styv-pappa är också skiljd, så idag ska vi iväg med hans ungar till deras farmor och farfar. Bäst av allt är, vi hade julbord på lördag hos morsan, vi hade julbord hos farmor på söndag, och vi kommer ganska säkert ha julbord hos min styv-syskons farmor och farfar. Jag älskar julbord <3[/QUOTE] Samma sak här, fast jag firade 23:e med min mamma och den sidan av släkten och 24:e bara med pappa och familjen :)
-snip- fel tråd
[QUOTE=Confuzzed Otto;33902886]Samma sak här, fast jag firade 23:e med min mamma och den sidan av släkten och 24:e bara med pappa och familjen :)[/QUOTE] har du firat jul 24 gånger i år?!
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.