• Svensk Allmän Diskussion v. 21
    10,000 replies, posted
halflife
tribes är tråkigt om man itne spelar med någon man kan koordinera attacker ihop med
[QUOTE=Confuzzed Otto;35754481]Min plan för att bli smal: Varje gång jag får lust att runka gör jag så många situps och armhävningar jag orkar, sluta äta snickers och minska sockerintaget överhuvudtaget Någon som vet vad mer jag kan slänga in?[/QUOTE]Det ska nog gå bra, jag ska också pröva det. [sp]Drick loadsa water istället för dricka.[/sp] [sp]Dricka = djävulen / en synd[/sp]
du er gay
[QUOTE=Zovox;35762014]Det ska nog gå bra, jag ska också pröva det. [sp]Drick loadsa water istället för dricka.[/sp] [sp]Dricka = djävulen / en synd[/sp][/QUOTE] Jag håller på just nu också att gå ner i vikt. Vatten fungerar väldigt bra, speciellt som att försöka mätta en själv. Jag just nu tar måltidsersättningar för frukost och lunch, men äter LCHF middag. Jag gick ner 4.4 kg på en och en halv vecka. Det tycker jag är helt okej.
jordnötter och vatten [editline]30th April 2012[/editline] inte för att jordnötter är bra i sig men de ger en snabb mättnads känsla
Då e det dåligt
bästa sättet att bli small är att skjuta sig själv och hoppas på att man återföds (och att återfödning är på riktigt) som en snubbe med hög ämnesomsättning. eller en Koala. koalor har inte anledning att banta.
koalor är sötare ju tjockare de blir :3
gott med frukost
[QUOTE=Confuzzed Otto;35754481]Min plan för att bli smal: Varje gång jag får lust att runka gör jag så många situps och armhävningar jag orkar, sluta äta snickers och minska sockerintaget överhuvudtaget Någon som vet vad mer jag kan slänga in?[/QUOTE] Det argumenteras ofta om på /fit/ness 4chan att avstå onani kan öka din nivå testosteron och därigenom hjälpa en öka muskler avsevärt. Du behöver egentligen inte räkna kalorier för att gå ner i vikt; - tänk efter före du äter något som är komplicerat inpackat, så som vakuumförpackat eller inuti en plast över huvudet taget - socker är ett bekräftat gift för kroppen och det ska inte vara i vårt system (om du nu vill ha en anledning att inte äta godis) - innehållsförteckningen berättar alltid mängden fett, kolhydrater och kalorier per 100 gram, det kommer hjälpa dig avsevärt Att göra kroppsviktsträning kan bara ta dig så långt. Jag föreslår att du gör någon slags kroppsviktsrutin så som 15 sit-ups, 15 armhävningar, 15 pull-ups eller whatever varje dag plus ett cardiopass förutom det kanske varannan dag. Löp, jogga, gå, du kan till och med göra cardio där du står, bara du får upp pulsen länge och håller den där. Sedan finns det alltid roliga men dyra tillskott som påverkar metabolism eller muskeluppbyggnad. Men bara man gör något varje dag kommer man långt, vare sig man är trött efter en promenad eller inte. Tre måltider per dag, en portion varje gång. Mer sallad än kött, mer kött än potatis/pasta/ris. Förutom det går "gratisgrejer" bra, så som frukt eller grönsaker eller nåt annat skoj. Konstgjorda fetter och onyttigt socker är självklart uteslutet. Måste fånga flest. EDIT sidokung [video=youtube;QHYmLjyMCls]http://www.youtube.com/watch?v=QHYmLjyMCls[/video]
Jag själv har bara äter inga kalorier i huvudtaget, det fungerar änså länge ganska så bra.
Ja du kör pulver va?
Typ, har kört det i 2 veckor då Måltidersättningar(färdigblandade drycker för det har varit enkelt=. Men jag ska börja att LCHF på heltid. Blir lite mysko hur det kan bli med skolmaten, vet inte hur det kommer bli då. Men man får se.
valborg idag ssuuuupaaa
Low Carb, High Fat? Det låter som konceptet av en ketogenisk diet. När jag började det stekte jag allt i kokosfett, åt 50% proteiner, 50% fiberrika grönsaker. Så lite kolhydrater jag kunde (vissa dagar <2g). Det var för det mesta ägg, keso och mörkt färgade grönsaker, allt kött du kan tänka dig, plus vitaminer. Jag gick precis på en sån och resultatet var otroligt positivt. Vill ni se före- och efterbilder? [editline]30th April 2012[/editline] [QUOTE=TippZ;35767885]valborg idag ssuuuupaaa[/QUOTE] Ja! Ska till Göteborg senare idag och grilla, tydligen, med massa filosofiska vänner alla ungefär lika korta som jag. Ska nog inte dricka där emot, kommer losa mina gainz.
[QUOTE=TippZ;35767885]valborg idag ssuuuupaaa[/QUOTE] jag ska dricka alkohol och jag är inte 18 tar polisen mig nu?!
[QUOTE=KillerTele;35767957]jag ska dricka alkohol och jag är inte 18 tar polisen mig nu?![/QUOTE] Nej, men TippZ kanske försöker ta på dig.
[QUOTE=Satyria;35767898]Low Carb, High Fat? Det låter som konceptet av en ketogenisk diet. När jag började det stekte jag allt i kokosfett, åt 50% proteiner, 50% fiberrika grönsaker. Så lite kolhydrater jag kunde (vissa dagar <2g). Det var för det mesta ägg, keso och mörkt färgade grönsaker, allt kött du kan tänka dig, plus vitaminer. Jag gick precis på en sån och resultatet var otroligt positivt. Vill ni se före- och efterbilder? [editline]30th April 2012[/editline] Ja! Ska till Göteborg senare idag och grilla, tydligen, med massa filosofiska vänner alla ungefär lika korta som jag. Ska nog inte dricka där emot, kommer losa mina gainz.[/QUOTE] äh, kör bara kör
[QUOTE=Killeen;35768095]Nej, men TippZ kanske försöker ta på dig.[/QUOTE] det får han >:)
[QUOTE=TippZ;35768117]äh, kör bara kör[/QUOTE] Haha den kvinliga värden av middagen jag ska på försöker intala mig att dricka nån slags sprit, damn it all.
[QUOTE=Satyria;35768234]Haha den kvinliga värden av middagen jag ska på försöker intala mig att dricka nån slags sprit, damn it all.[/QUOTE] Jo, det är ju något man ska hålla sig ifrån om man ska gå ner i vikt, eftersom det är väldigt mycket energi :science101:. Jag kan tänka mig att se före-efter bilder.
Någon som vet när man låser upp Dodge Charger R/T i NFS Undercover? :v:
ÖLe jåå stek nå plätten på spisn [editline]30th April 2012[/editline] Snart iaf. Först åka buss. [editline]30th April 2012[/editline] Jag firar kungens födelsedag
[QUOTE=TippZ;35767885]valborg idag ssuuuupaaa[/QUOTE] du var ju fan full igår oxå hur har du råd att vara full varje dag
[QUOTE=Luafox;35768556]du var ju fan full igår oxå hur har du råd att vara full varje dag[/QUOTE] det undrar jag också
Jag har ett sånt där vagt minne från när jag var.. 7-10 tror jag. Jag och Pappa sitter och tittar på en skräckfilm som jag inte minns någonting alls från mer än en scen. i scenen lurar mördaren en karaktär att äta av en förgiftad paj. liten som jag var förstod ju naturligtvis inte jag vad som pågick och frågade pappa (medan karaktären hostade upp blod och inälvor) vad det var för något med den pajen! "Smalmat." svarade han. sen den dagen rynkar jag näsan åt varje bantningsmetod som innebär ändring i kosten. Jag tror nog att min kropp förstod genast vad jag tänkte för jag har aldrig haft behov av någon metod heller!
[QUOTE=IAmAnooB;35768449]Jo, det är ju något man ska hålla sig ifrån om man ska gå ner i vikt, eftersom det är väldigt mycket energi :science101:. Jag kan tänka mig att se före-efter bilder.[/QUOTE] Jag borde tillägga att den ketogeniska dieten bara var till för att tona och visa muskler, faktum är att jag gick upp i vikt, på grund utav daglig och hård träning, samtidigt som kroppsfettet minskade. I slutet av månaden fick jag löparknä eftersom jag sprang närapå varje dag och idag kan jag fortfarande inte anstränga benen utan att de gör ont. Dessutom slarvade jag ibland med maten och hann ibland bara äta två måltider om dagen, där en av dem var återhämtningsmat i form av keso och protein eller nåt annat. [IMG]http://f2.braxupload.se/59pm41.jpg[/IMG] [IMG]http://f2.braxupload.se/4sjmne.jpg[/IMG] Efter det (slutade keton den elfte eller nåt sånt) började jag bygga. Åt inte mer än vad jag skulle, men koncenterade däremot kosten på proteiner. [IMG]http://f2.braxupload.se/j34jj6.jpg[/IMG] Jätteroligt projekt i vilket fall, 10/10 would eat protein again. Commence rainbow rates, nu drar jag till Göteborg iaf. Hejsvejs.
Going to rate you winner :D!
[QUOTE=Satyria;35768737]Jag borde tillägga att den ketogeniska dieten bara var till för att tona och visa muskler, faktum är att jag gick upp i vikt, på grund utav daglig och hård träning, samtidigt som kroppsfettet minskade. I slutet av månaden fick jag löparknä eftersom jag sprang närapå varje dag och idag kan jag fortfarande inte anstränga benen utan att de gör ont. Dessutom slarvade jag ibland med maten och hann ibland bara äta två måltider om dagen, där en av dem var återhämtningsmat i form av keso och protein eller nåt annat. [IMG]http://f2.braxupload.se/59pm41.jpg[/IMG] [IMG]http://f2.braxupload.se/4sjmne.jpg[/IMG] Efter det (slutade keton den elfte eller nåt sånt) började jag bygga. Åt inte mer än vad jag skulle, men koncenterade däremot kosten på proteiner. [IMG]http://f2.braxupload.se/j34jj6.jpg[/IMG] Jätteroligt projekt i vilket fall, 10/10 would eat protein again. Commence rainbow rates, nu drar jag till Göteborg iaf. Hejsvejs.[/QUOTE] min neger
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.