• Svensk Allmän Diskussion v. 21
    10,000 replies, posted
[QUOTE=JohanGS;35792574]om du jämför med hörlurar med samma volym så är in-ear fortfarande skadligare, då det går rakt in i örat[/QUOTE] men för att jag ska höra ljudet lika bra på ett headset får jag ju höja volymen. Volymstyrkan när jag lyssnar på musik är typ 20% med in-ear, runt 50 till 70 med headset. [editline]2nd May 2012[/editline] är man måttlig med volymen så äre ingen fara
Fan vad gay jag känner mig. Dricker espresso just nu.
Jag känner mig så mycket lite fabulous som möjligt just nu. En månad tills man tar studenten och man har extremt mycket att göra, samt ingen ork att göra det. Kombinerat med att man generellt känner sig nere av massor olika anledningar så, som sagt känner man sig inte så fabulous. Men alla har sina UP-and-Downs.. Någon annan som är i en liknade position/känner samma?
en månad är ingenting, du orkar med det :3
[QUOTE=Luafox;35793057]en månad är ingenting, du orkar med det :3[/QUOTE] Fast problemet är ju att det är så kort tid, det känns som jag inte orkar göra färdigt allt jag borde göra innan det är för sent.
Cuel [editline]2nd May 2012[/editline] Cuel är du här!
[QUOTE=IAmAnooB;35793088]Fast problemet är ju att det är så kort tid, det känns som jag inte orkar göra färdigt allt jag borde göra innan det är för sent.[/QUOTE] försök, annars kommer du ångra det sen
[QUOTE=Luafox;35793166]försök, annars kommer du ångra det sen[/QUOTE] Jo självklart så ska jag allt försöka/kämpa, men det bara känns dystert.
[QUOTE=IAmAnooB;35793197]Jo självklart så ska jag allt försöka/kämpa, men det bara känns dystert.[/QUOTE] känns lite så men tänk inte på hur jobbigt det är så blir det lättare
[QUOTE=Luafox;35793215]känns lite så men tänk inte på hur jobbigt det är så blir det lättare[/QUOTE] Jo, jag ska försöka tänka så. Thanks Lua.
Jag fixar det genom att inte göra det.
Jag önskar jag kunde göra det, men jag får sådan jäkla ångest om jag skiter i det.
[QUOTE=IAmAnooB;35793010]Jag känner mig så mycket lite fabulous som möjligt just nu. En månad tills man tar studenten och man har extremt mycket att göra, samt ingen ork att göra det. Kombinerat med att man generellt känner sig nere av massor olika anledningar så, som sagt känner man sig inte så fabulous. Men alla har sina UP-and-Downs.. Någon annan som är i en liknade position/känner samma?[/QUOTE] det var direkt raka motsatsen för mig när jag tog studenten! allting var färdigt! det flesta kurser var färdiga och alla prov tagna. slappaste sista veckorna jag vart med om!
[QUOTE=IAmAnooB;35793389]Jag önskar jag kunde göra det, men jag får sådan jäkla ångest om jag skiter i det.[/QUOTE] Jobba på så kommer en tyngd lyfta från dina axlar.
Skämtade bara jag gör det mesta skippar bara onödiga grejer, fast jag är extremt skoltrött.
Jag var så stressad inpå studenten att jag medvetet blev underkänd i vissa ämnen (typ filmhistoria som jag inte kommer ha nån användning för någonsin här i livet) för att hinna med allt. Bland annat projektarbetskukfan och examensutställningen för all ful konst. Jobba på, gör ditt bästa IAmANoob!
Thanks, everyboduu~* Jag ska försöka mitt bästa :D!
[url]http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/[/url] till nästa helg
[QUOTE=iLife_Aftermath;35792457]hörlurar går ju sönder stup i kvarten[/QUOTE] om man köper dåliga hörlurar, ja
jag köpte nya koss för 899, sen landade datorn på dom. 900:- bortkastat :(
[QUOTE=iLife_Aftermath;35794434]jag köpte nya koss för 899, sen landade datorn på dom. 900:- bortkastat :([/QUOTE] NEEEJ! STACKARS HÖRLURAR! Täckte garantin det?
Koss är ju ökända för att gå sönder jämt. Det tog mig tre lurar på ett år för mig att övertygas. Just nu har jag ett par earbuds från Pressbyrån och de har slagit alla personliga rekord på elektronik som inte gått sönder. Jag menar, hörlurar och datormöss är ju sånt man alltid önskar sig i julklapp eftersom man vet att de går sönder så ofta!
[QUOTE=Runar;35793102]Cuel [editline]2nd May 2012[/editline] Cuel är du här![/QUOTE] rip
[QUOTE=kimr120;35794478]NEEEJ! STACKARS HÖRLURAR! Täckte garantin det?[/QUOTE] nepp
jag tror inte hörlurar är anpassade att få en dator över sig
Släpp fångarna loss, det är vår!
sjuk värme
[QUOTE=GreenLeaf;35795000]Släpp fångarna loss, det är vår![/QUOTE] bra film det där
[QUOTE=Herr Sven;35782494]Så var man tillbaka. Dagens bästa slogan var:[/QUOTE] "Omprogrammera alla som inte tycker som oss xD" [editline]2nd May 2012[/editline] Gött jag är sen igen
okej archie
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.