• Post your desk v. -5
    4,382 replies, posted
That looks awesome imo.
i still dont understand how people can take good pictures in the dark without flash
[img]http://i14.photobucket.com/albums/a345/ajackss/DSC_0649.png?t=1275155016[/img] Shiny new custom made wall brackets to mount my Logitech Z-2300 speakers. I searched and couldn't find anyone else who has done this, rather sleek solution to a simple problem I think.
[QUOTE=woodchuck34;22237186]i still dont understand how people can take good pictures in the dark without flash[/QUOTE] Tripod perhaps?
[QUOTE=Ajacks;22237267][img]http://i14.photobucket.com/albums/a345/ajackss/DSC_0649.png?t=1275155016[/img] Shiny new custom made wall brackets to mount my Logitech Z-2300 speakers. I searched and couldn't find anyone else who has done this, rather sleek solution to a simple problem I think.[/QUOTE] Ugh, That picture reminds me i gotta get a new mouse, This razer shit i got now just doesn't feel right. Wanne go back to the Logitech mouses. Ajacks how much is the G7 different from the MX518 or the MX700?
[QUOTE=Djessey;22237518]Ugh, That picture reminds me i gotta get a new mouse, This razer shit i got now just doesn't feel right. Wanne go back to the Logitech mouses. Ajacks how much is the G7 different from the MX518 or the MX700?[/QUOTE] It's Laser, as far as shape goes it's very similar to the MX518 and G5. It's been a great mouse, I've used G7's since 05'.
[QUOTE=Juice_Layer;22232849]I know that idiot. I said I'm saving up for longer cables so I can reach other parts of the room.[/QUOTE] [QUOTE=Juice_Layer;22232849]I know that idiot.[/QUOTE] [QUOTE=Juice_Layer;22232849]that idiot.[/QUOTE] you left out a comma
[QUOTE=ButtsexV2;22237828]you left out a comma[/QUOTE] You left out capitalization and punctuation.
[QUOTE=Ajacks;22237267]Shiny new custom made wall brackets to mount my Logitech Z-2300 speakers. I searched and couldn't find anyone else who has done this, rather sleek solution to a simple problem I think.[/QUOTE] I could so use something similar for my Z-5500s.
[QUOTE=Ericsson;22235401][img]http://i45.tinypic.com/15pj2x0.jpg[/img][/QUOTE] Why did you order a cd?
[QUOTE=MUFC2007;22238077]I could so use something similar for my Z-5500s.[/QUOTE] I thought Z-5500's had wall mounts already?
[QUOTE=Maccabee;22238128]Why did you order a cd?[/QUOTE] For my useless old pc
[QUOTE=Ajacks;22238194]I thought Z-5500's had wall mounts already?[/QUOTE] Yeah they do, although they are much bigger. Your custom mounts are nice and slim :smile: I have a Ergotron LX Triple, I think it is brilliant. I can't wait to get it all setup.
[QUOTE=Ajacks;22237854]You left out capitalization and punctuation.[/QUOTE] you left out the part where you came in and tried to ruin my joke [editline]07:00PM[/editline] [QUOTE=Maccabee;22238128]Why did you order a cd?[/QUOTE] [sp]they're free[/sp]
[QUOTE=MUFC2007;22238477]Yeah they do, although they are much bigger. Your custom mounts are nice and slim :smile: I have a Ergotron LX Triple, I think it is brilliant. I can't wait to get it all setup.[/QUOTE] Why thank you! Also, were Ergotron buddies now! Mono-price rescheduled my delivery on me and now my new wall mounts and DVI extension able wont be here till Wednesday...
[QUOTE=Ericsson;22238409]For my useless old pc[/QUOTE] But why didn't you just download and burn it?
[QUOTE=Ajacks;22238586]Why thank you! Also, were Ergotron buddies now! Mono-price rescheduled my delivery on me and now my new wall mounts and DVI extension able wont be here till Wednesday... [/QUOTE] Indeed we are! I was considering having a friend make me a mount for my three Dell ST2410 24"s but then I found Ergotron and I almost died at their great prices. Boo about the delivery!
[QUOTE=Maccabee;22238628]But why didn't you just download and burn it?[/QUOTE] free shit
[QUOTE=Ericsson;22238777]free shit[/QUOTE] This is why we can't have nice things.
[QUOTE=Maccabee;22238628]But why didn't you just download and burn it?[/QUOTE] [sp]they're free[/sp]
I'm moving in a few weeks so hopefully I have a better desk setup than I do now, it feels real disorganized and cramped the way it is now.
Excuse my photos, I grabbed my brother's D40 and I don't really know what I'm doing...oh whale [img]http://farm5.static.flickr.com/4049/4650413009_d0c5445226_b.jpg[/img] [img]http://farm5.static.flickr.com/4001/4650403161_36bdfeeacf_b.jpg[/img] My desk at my dad's.
[QUOTE=ButtsexV2;22237828]you left out a comma[/QUOTE] You left out the part where I don't give a fuck. Secondly[b],[/b] you left out the part where you read the God damned thread prior to posting. If you scroll just a few posts down I said I don't have long enough wires. So don't go pointing gay ass shit like that out.
[QUOTE=Juice_Layer;22250878]You left out the part where I don't give a fuck. Secondly[b],[/b] you left out the part where you read the God damned thread prior to posting. If you scroll just a few posts down I said I don't have long enough wires. So don't go pointing gay ass shit like that out.[/QUOTE] I'm sensing some hostility on your part, is there something you need to talk about?
[QUOTE=ButtsexV2;22251038]I'm sensing some hostility on your part, is there something you need to talk about?[/QUOTE] you want to die, don't you. if not I suggest that you stop speaking before he hunts down your family
[QUOTE=Goodthief;22251115]you want to die, don't you. if not I suggest that you stop speaking before he hunts down your family[/QUOTE] lol alt [editline]02:00AM[/editline] now now, no need for you to go hostilishits
No, my alt is Beastly_Boy, which was banned quite a while ago. But seriously, I don't really care. Haha, it wasn't that big of a deal, just some cables. If you read though, it said like a few posts down that I need cables. I just have no clue where to put them in my room (the speakers).
Post your Desk - V. Hes going to hunt down your family.
Moved shit around in my room, I love it. [IMG]http://i46.tinypic.com/21es47d.jpg[/IMG]
Looks a lot like my whole new setup I have downstairs, nice :hf: oh and why so grumpy? [IMG]http://i868.photobucket.com/albums/ab247/drummerundrcovr/some%20randoms/mrunhappy.jpg[/IMG] :saddowns:
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.