• UK is leaving the EU
    2,958 replies, posted
Theresa Villiers looks familiar. [IMG]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13494784_10210164641255521_2182872324166146954_n.jpg?oh=79181694aebc5a6fce8eb3e6357a4fc8&oe=57EF1FB4[/IMG] [IMG]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13524496_10210164640895512_6185825168393454279_n.jpg?oh=bfae481cacbe1c23dfe93539ade4ce50&oe=57FCA876[/IMG]
[QUOTE=Sgt Doom;50580588]I am, the EU ref. results in full page doesn't refresh automatically, and the livestream is a bit less useful imo.[/QUOTE] Ah fair enough, yeah the live page seems to have died. The tab I had open was like 4 hours behind till I refreshed it. [editline]24th June 2016[/editline] Also are they watching Swedish porn on Channel 4? Did I hear that right, election (or referendum..) night on the BBC is a strange experience.
London going to remain as predicted, about a 100k Remain lead atm (unless it gets destroyed by the rest of the country)
Another good result for Remain from Hammersmith & Fulham - 70% for Remain!
Hot damn Moray - literally 49.9 and 50.1
Scotland looking decidedly yellow. Waiting for Dumfries or the Borders to spoil it.
How am I not surprised my area voted to leave. Whole place is pretty much made of people on benefits and old people that blame everything bad on everyone else.
Wales at 55% leave, hm
Stroud looks like the first big Remain win outside of the Greater London Area.
[QUOTE=Reagy;50580616]How am I not surprised my area voted to leave. Whole place is pretty much made of people on benefits and old people that blame everything bad on everyone else.[/QUOTE] It amazes me how self destructive a lot of working class people are
[QUOTE=Orkel;50580618]Wales at 55% leave, hm[/QUOTE] This I don't understand more than most of the places, don't they get an incredibly disproportionate amount of funding from the EU vs Westminster?
[QUOTE=Orkel;50580618]Wales at 55% leave, hm[/QUOTE] This is strange as Wales is a net benefactor from the EU.
seems fairly stable now at about 100k, with most of london not declared yet i dont see leave winning
[QUOTE=waylander;50580630]seems fairly stable now at about 100k, with most of london not declared yet i dont see leave winning[/QUOTE] You spoke too soon lol
As an aside, no matter what happens in the next few hours the UK will be seriously changed. 50% of the population are about to be told they are "wrong".
Really hope this shows politicians how much they are messing with lower class people. Outside of major cities with higher wages everything is pretty blue.
[QUOTE=waylander;50580630]seems fairly stable now at about 100k, with most of london not declared yet i dont see leave winning[/QUOTE] If anything, if it were uniform you'd expect the difference to grow proportionally to the amount of votes cast. So you might say, since the quantities of votes coming in now are getting larger, that it's getting less stable. Currently at 32K.
Leave cut down remains lead to about 30k. Come on remain.
remain has 50.2% 50.1% now
[QUOTE=Jsm;50580575]You should be able to watch the BBC news via the website outside of the UK right now.[/QUOTE] Nope, "licensing issues".
Can they remain in the lead ;) [editline]24th June 2016[/editline] No they can't, Leave have taken it
Less than a 1000 person difference at the moment
[QUOTE=patq911;50580651]Nope, "licensing issues".[/QUOTE] Try this [url]http://www.bbc.co.uk/news/video_and_audio/headlines/36559505[/url]
Are there any estimates on when the last few votes will be coming in?
[QUOTE=HazzaHardie;50580649]remain has 50.2%[/QUOTE] At 50.1% - 49.9%. History is being made.
Leave just went ahead
THAT EDGE [t]http://i.imgur.com/NGB30nd.png[/t]
Remain's lead is now cut down to 15k Oh damn this tension
[IMG]http://i.imgur.com/YJvdOCG.png[/IMG]
3,3 million votes per side and leave leading by 2000 holy fucking shit
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.