• Major Update Speculation Thread V7: Who's Ned?
    8,125 replies, posted
Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé
[QUOTE=ZGear;37247105]Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé[/QUOTE] you=A person with no sense.
So, since the Engineer is credit to team, can we sell him for upgrades?
[QUOTE=bench1947;37247120]So, since the Engineer is credit to team, can we sell him for upgrades?[/QUOTE] That pun was so bad my hair caught fire after I read it.
[QUOTE=Uesrname;37247133]That pun was so bad my hair caught fire after I read it.[/QUOTE] Mission Completed.
[QUOTE=ZGear;37247105]Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé[/QUOTE] Who the hell is valvé? :v:
[QUOTE=Liquid-Fire;37247146]Who the hell is valvé? :v:[/QUOTE] Valves gay roomate :v:
The one day I have work during the week and its fucking thursday. Kill me.
[QUOTE=Sir Psycho Sexy;37247178]The one day I have work during the week and its fucking thursday. Kill me.[/QUOTE] I've actually got a hole in my schedule, so you know what? We can just skip ze later part and get to ze killing right now.
[QUOTE=ZGear;37247105]Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé[/QUOTE] *looks at bottle and runes* ... No?
God waiting for the update is so fucking boring...anyone know any good jokes?
when the mod will be relesead, someone could try to make make this ?^^: [url]http://img4.178.com/chinagame/201112/117332324291/117334024219.jpg[/url] [url]http://img4.178.com/chinagame/201112/117332324291/117334031908.jpg[/url] [url]http://img4.178.com/chinagame/201112/117332324291/117334039145.jpg[/url] [url]http://img2.178.com/chinagame/201112/117332324291/117334048954.jpg[/url] and release it as giant robot of tf2 please ?^^
I'm kinda sad the obligatory canteen will remove the High 5 Taunt from my action slot. :[ This game mode seems to be perfect for high-fiving your buddies inbetween tough waves.
[QUOTE=Marik Bentusi;37247214]I'm kinda sad the obligatory canteen will remove the High 5 Taunt from my action slot. :[ This game mode seems to be perfect for high-fiving your buddies inbetween tough waves.[/QUOTE] Maybe we will get second action slot...and third misc slot
[QUOTE=ZGear;37247105]Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé[/QUOTE] People play DOTA 2?
Havent been on for a day, what new? Oh 3000 new posts well i'm gonna be busy for quite some time then.
[QUOTE=Zadrave;37247225]People play DOTA 2?[/QUOTE] meh it's just some League of Legends rip-off *grabs popcorn*
[QUOTE=Zadrave;37247225]People play DOTA 2?[/QUOTE] I thought only robots played that game.
[QUOTE=Jordax;37247248]I thought only robots played that game.[/QUOTE] Beep boop, son.
[QUOTE=Jordax;37247248]I thought only robots played that game.[/QUOTE] Oh shit Does this mean TF2 is actually getting invaded by DOTA 2?
[QUOTE=GladoSC;37247223]Maybe we will get second action slot...and third misc slot[/QUOTE] Second action slot? Go for it. Third misc slot? Hell no. Pageking? Rainbows [IMG]http://1.bp.blogspot.com/-QIz6JNtlMzk/Tshn_zSsj2I/AAAAAAAAEqM/GSuUC64Y6jw/s1600/rainbow_large__81807_zoom.jpg[/IMG]
Does this mean that bots in Combat Training will actually use different weapons now?
[QUOTE=Liquid-Fire;37247146]Who the hell is valvé? :v:[/QUOTE] [IMG]http://img207.imageshack.us/img207/9181/valvepeanutbutter.jpg[/IMG]
[QUOTE=ZGear;37247105]Canteen = Bottle from Dota2 Power Ups = Runes from Dota2 Hell yeah so creative valvé[/QUOTE] have you even played dota? Sure it has bottles and runes, but those runes do nothing like these runes. Powerups have existed in games for years. Mario. Timesplitters. Metroid. To name 3.
So they makes games, hats, software, [B]AND NUTS?!?!?![/B]
[QUOTE=Doc Powers;37242973]My fragile heart can't take this much epicness. [IMG]http://media.steampowered.com/apps/tf2/tobor/upgrade_ui.jpg[/IMG][/QUOTE] The shop is open, boys; come get me!
Clearly TF2 is ripping off one of the best endurance based survival video games ever to grace gaming. Pong.
[QUOTE=Jorori;37247379]The shop is open, boys; come get me![/QUOTE] Give me some bloody money will ya? God dammit why cant MvM be here right now I hate this wait.
[QUOTE=Archimedes;37247382]Clearly TF2 is ripping off one of the best endurance based survival video games ever to grace gaming. Pong.[/QUOTE] tbh thats all this game mode is You are on the left, robots are balls. valve confirmed for ripping off
[QUOTE=Jorori;37247379]The shop is open, boys; come get me![/QUOTE] [t]http://kf-wiki.com/images/thumb/9/9f/HaroldLott_portrait.jpg/75px-HaroldLott_portrait.jpg[/t] Ayane-152: No. "No bloody way!"
Sorry, you need to Log In to post a reply to this thread.