14 Results
[QUOTE=Vonwilbur;25371016]I requested a new alien, he responded but I don't think he's ever going to get around to making it :saddowns:[/QUOTE] I will, soon. Just had some shitty shit happen on a shit day full of shit stuff. Also, I shat.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Rusty100;25355569]exactly maybe you should read the thread it's like a mockery of his sexual imagery do you not get it instead of a creature with a giant dick head that metaphorically rapes people it's that but wearing a thong with a huge ass do you not see the issue[/Q...
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Vonwilbur;25315818]I wish I had tablet...[/QUOTE] So do I. Would make coloring a little better, since then I'd be able to add better detail.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Rusty100;25313272]no quit ruining one of my favourite movie monsters!![/QUOTE] Nevar! Hahaha! Yeah, I'm going to do a warrior soonish. Or maybe a regular predalien.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=QQBistro;25313244][/QUOTE] That's nice.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Ghibli;25311647]oh jee- :barf:[/QUOTE] Your suffering only amuses me! [editline]11:40AM[/editline] [QUOTE=Mizzy;25311677]The most recent one reminds me of... Casanova. :v: But the detail in these are awesome.[/QUOTE] :v: Why thank you.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Vonwilbur;25311030]above[/QUOTE] This is the best reply in relation to me. Ever. Also, yeah. I like anthro-praetorian aliens. What of it? :wtc: XD However, I don't really have an alien fetish. Seeing an alien on film makes me think "YAY! I LOVE XENOMORPHS, THEY...
Facehugger88 General Discussion Reply
Hurp. Durp. Notice: I'm not trying to make "meaningful art" If you want "meaningful" go find a piece of "art" that's a woman strangling cheese with paint made out of human feces. My art is just me having fun with drawing.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Lazore;25294615]do some from the front. [editline]07:29PM[/editline] maybe this thread should be tagged nsfw[/QUOTE] -thinks of a frontal pose and what type to do- Maybe people at work should not be on Facepunch.
Facehugger88 General Discussion Reply
[QUOTE=Bobie;25291687]well drawn but absolutely horrible[/QUOTE] What's horrible now? [editline]01:13AM[/editline] [QUOTE=a-cookie;25291599]I want more. [editline]05:48PM[/editline] God, please do more.[/QUOTE] *Thinks* What else can I do? Hmm...
Facehugger88 General Discussion Reply
This pleases me greatly. Even though nobody is requesting.
Facehugger88 General Discussion Reply
Dat. Ass. I'd tap it. Of course it is XD
Facehugger88 General Discussion Reply
So yeah, first things first. These two were done via [highlight]request.[/highlight] I like them both very much (considering they're better quality than I used to draw... and I somehow got better WITHOUT practice.) Praetorian [IMG]http://fc08.deviantart.net/fs71/i/201...
Facehugger88 General Discussion Reply
Two aliens and the desire for more
Facehugger88 General Discussion Thread