Banido - Banned

Boa Tarde, meu nome e William moro no Brasil e jogo Rust desdo legacy…
mais hoje me deparei com uma situação frustante a onde eu fui banido por motivos que eu desconheço ate o momento, nunca usei nem um tipo de trapaça ate porque eu gosto da dificuldade que o jogo impõe a nos jogadores e com isso nunca me despertou o interesse de trapacear, sou de família humilde e por conta disto não posso estar gostando dinheiro desnecessariamente mais também não quero fica sem jogar por conta disto vim ate o fórum em busca de esclarecimento do meu banimento injusto ao meu ponto de vista e gostaria que retirasse o meu banimento o mais rápido possível… agradecido pela a atenção e tenham uma boa tarde a todos.

Good afternoon , my name is William and I live in Brazil game Rust desdo legacy …
more today I came across a frustrating situation where I was banned for reasons I unaware until now, never used or a kind of cheating up because I like the difficulty that the game imposes on the players and it never aroused my interest to cheat , I am from a humble family and because of this can not be enjoying it unnecessarily more do not want money is not playing because of this until I came to the forum looking for clarification of my unjust banishment to my point of view and would like to withdraw my ban as soon as possible … grateful for the attention and have a good afternoon.

(User was permabanned for this post ("Cheater" - Swebonny))

All of which are banned say they are innocent.

Well, you definitely show up on the official Rust hack report twitter, so that leads to one of three conclusions (with the first two being the more likely situation). Either A) you’re lying through your teeth and actually did cheat, or B) you’ve been making use of the Family Share feature with someone else that decided to use cheats/hacks while playing Rust (unfortunately resulting in both the account that you shared it with and your account being banned to prevent any/further piggy-backing attempts), or C) this is one of the rare occasions where EAC made a false ban (which is pretty rare). Either way, you’ll have to wait for someone from EAC to pop in to give their response.

sim eu sou inocente, fui banido injustamente… irei procura uma forma de recorre aos meus direitos, porque eu sei que não fiz nada de errado para receber este banimento, minha conduta no jogo foi limpa, tenho aproximadamente 700h de Rust eu nunca quebrei nem uma regra imposta pelos os desenvolvedores…

yes I am innocent , was banned unfairly … will demand a form of recourse to my rights because I know I did not do anything wrong to receive this ban , my conduct in the game was clean , have about 700h of Rust I never broke not a rule imposed by the developers …

[editline]11th May 2016[/editline]

muito obrigado pelo o esclarecimento, irei então espera por uma resposta da EAC… estou muito afim de volta a jogar… você sabe mais ou menos o tempo de resposta da EAC?

thank you for the clarification , I will then wait for a response EAC … I’m really into playing back … you know about the EAC response time ?

Response can be in an hour, or a week.

They will let you know what you may already know.

The ban is from a definite cheat detection and it is permanent. For more information please read this: http://faq.easyanticheat.net/content/18/18/en/i_ve-been-banned.html