Wounded soldier about to get stabbed + bonuses

Nothing special, just some boredom work.

http://filesmelt.com/dl/aboutogetstabbed.jpg

Original: http://filesmelt.com/dl/pvk_fort0011.jpg
Bonus 1

http://filesmelt.com/dl/lolowned.jpg

Bonus 2

http://filesmelt.com/dl/orcattack.jpg

Please C&C! :slight_smile:

Lol they all look great

but i still see jpeg compression

Where did you get the map and models?

Dark messiah and pvkii…

they’re pretty good

Is there a download link to a model pack of these or do i have to install Dark Messiah to get them?

There are no model packs as far as I know, the only thing I know of are these http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=63398 http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=30332


Any more comments on the pictures?

Thanks for the links bastard.

Also i didn’t say, These are cool. :smiley:

I made a new one :v:

http://filesmelt.com/dl/sucksforhim.jpg

taht many pictures here.

Any more comments? :v:

It looks very good, posing and everything is definetly above par.

Maybe there should be some sort of impact on the wizard zapping that goblin.

And a download link for that Templar from Oblivion.

[editline]01:59AM[/editline]

I especially love the fingerposing in the first pic. You did a very good job on this. And also inspired me to do something medieval :smiley:

Thanks for your comment dude, here is the pack with the templar from oblivion http://www.facepunch.com/showthread.php?t=870920

Ah god my arm!

http://filesmelt.com/dl/somebitch.jpg

Meh… :v:

Ghoul’s hand is all jaggy in second pic

I guess most was done ingame right? :stuck_out_tongue:

The pics look nice, but the one with the dark knight stabbing the soldier looks really stiff, and you need to work on that magic spell on the second :stuck_out_tongue:

Yeah, haven’t really edited magic before, turned out to be really challenging.

If anyone here got any nice tips on how to do fancy looking magic effects, it would really help me out! :slight_smile:

[editline]07:34AM[/editline]

Yeah, I have to stop using the pink fullbright method, for some reason it makes the isolation really crappy…
Sigh, back to the old fashion way :sigh:

I would also find some tips useful.

But yeah, kewl line up of pics you have there! :slight_smile:

Well, making magic depends on your point of view of the editor.

For that kind of magic you made there, it would look nicer if you wrapped the goblin on the purple ray and maybe make the center of the spell a bit brighter on the middle and making the lights on the goblin and the hands/chest of the Magician fit with the spell, also try making a wound or impact on the goblin that shows the effect of the spell (If its like a heat burst then darken the goblins skin and maybe show some burnt flesh on the sides, if its just an impact then just give the goblin some motion blur).

Dunno if you saw the edit I made of the pic you left in the Edit My Screenshoot thread, but thats kinda what I’m suggesting (Ofc, do it a 100 times better because mine was rushed :P).